POPRZEDNI ARTYKUŁNASTĘPNY ARTYKUŁ
Ostatnie miesiące to mnóstwo pracy włożonej w eliminowanie błędów oraz wprowadzanie nowych funkcji, dzięki którym Inflow CRM stawał się coraz bardziej przydatny dla naszych użytkowników. W dzisiejszym wpisie przeprowadzimy krótką analizę tego co działo się w ostatnich miesiącach. Oczywiście opisane prace to nie jedyne zadania jakie realizowaliśmy pracując nad naszym CRM-em. Wybraliśmy te które w istotny sposób wpłynęły na działanie Inflow CRM.
Pierwszy miesiąc ostatniego kwartału 2019 roku upłynął nam pod znakiem wprowadzania wielu poprawek i optymalizacji, które miały wpłynąć na użyteczność Inflow CRM. W październiku wprowadziliśmy następujące aktualizacje systemu (data aktualizacji + wprowadzona zmiana:
W kolejnym miesiącu wciąż eliminowaliśmy błędy i wprowadzaliśmy usprawnienia mające na celu zwiększenie przejrzystości systemu. W listopadzie kontynuowaliśmy również prace nad kilkoma większymi rzeczami, które miały zostać udostępnione użytkownikom na początku grudnia.
Grudzień rozpoczęliśmy mocnym uderzeniem i wprowadzaniem dwóch dużych funkcjonalności oraz kilku mniejszych usprawnień i poprawek. Najważniejsze wydarzenia grudnia to oczywiście wprowadzenie integracji z Kalendarzem Google oraz wprowadzenie do oficjalnej sprzedaży pakietu CRM dla firm szkoleniowych. Z tego pakietu już wcześniej korzystało kilka firm, ale pakiet dla firm szkoleniowych oficjalnie w sprzedaży pojawił się na początku grudnia 2019.
Jesteśmy w trakcie prac nad kilkoma ważnymi funkcjami i usprawnieniami dla naszych użytkowników. Szczegóły opublikujemy już wkrótce, wraz z początkiem 2020 roku.
Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.
Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!
REJESTRACJA I ZAKUP
INFLOW CRM
Inflow CRM sp. z o.o.
54-611 Wrocław
ul. Stanisławowska 47
Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm