Aktualizacja Inflow CRM – 19.02.2020

Za nami kolejna aktualizacja, w której przekazaliśmy użytkownikom szereg usprawnień dotyczących zarówno pakietu Starter jak CRM dla firm szkoleniowych.

Zliczanie pozycji w poszczególnych modułach

Do wszystkich modułów oprócz zadań dodany został licznik pokazujący ilość pozycji. Aktualizuje się na bieżąco, uwzględniając filtrowanie i listy. Dzięki temu łatwo sprawdzimy ilość np. klientów spełniających podane kryteria.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Dodatkowy przycisk zatwierdzania

Użytkownicy zgłaszali nam, że w sytuacji gdy w module Klienci jest dużo pól, to trzeba przewijać stronę, aby zatwierdzić edycje. Wyeliminowaliśmy tę niedogodność poprzez dodanie dodatkowego przycisku zatwierdzania na nad formularzem.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Przenoszenie do tworzenia zlecenia po wygraniu szansy sprzedaży

Moduł Szans i Zleceń zostały usprawnione, dzięki możliwości zaznaczenia w wybranym procesie sprzedażowym automatycznego pytania o utworzenie zlecenia powiązanego z szansą po oznaczeniu jej jako wygraną. Dzięki tej funkcji nasi Klienci mogą połączyć proces sprzedażowy z procesem realizacji zleceń w jeden spójny przepływ pracy. Aby dodać tę funkcję do wybranego procesu należy przejść do edycji ustawień procesu i zaznaczyć odpowiedni checkbox widoczny na poniższym screenie.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

W procesach sprzedażowych, które mają zaznaczony checkbox, po zakończeniu szansy sprzedaży sukcesem wyświetli się okno z pytaniem o utworzenie nowego zlecenia powiązanego z szansą sprzedaży.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Masowa edycja

W poprzedniej aktualizacji dodaliśmy dotychczasowe masowe akcje do modułów w pakiecie CRM dla firmy szkoleniowej. W tej aktualizacji doszła masowa edycja dla wszystkich modułów dostępna dla kont administracyjnych. Aby wyedytować masowo pozycje w wybranym module, należy zaznaczyć na liście np. klientów które pozycje chcemy edytować i następnie przejść do masowych. Po wybraniu edycji pojawi się okno z polami. Funkcja ta powinna być ostrożnie używana, aby nie nadpisać przez pomyłkę danych, których nie zamierzaliśmy edytować.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Tworzenie kontaktu przy dodawaniu zapisu

Pakiet CRM dla firm szkoleniowych uzupełniliśmy o możliwość tworzenia kartoteki kontaktu podczas dodawania zapisu na wydarzenie jeżeli kontakt jeszcze nie znajduje się w naszej bazie.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Wkrótce kolejna aktualizacja i nowe usprawnienia w Inflow CRM.

Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.

Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!

Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm