POPRZEDNI ARTYKUŁNASTĘPNY ARTYKUŁ
Zajmujesz się doradztwem oraz pośrednictwem finansowym i pozyskujesz klientów przez internet lub planujesz wkrótce zacząć to robić? Ten wpis jest dla Ciebie. Postanowiliśmy stworzyć i opisać schemat skutecznej strony internetowej dla doradców finansowych.
Klient poszukujący finansowania dla siebie lub swojej firmy w internecie, niemal na pewno sprawdzi oferty nie tylko kilku banków czy firm pożyczkowych, ale również odpowie na kilka reklam firm pośrednictwa finansowego, które wyświetlą mu się na Facebooku lub w wynikach wyszukiwania Google. Mało rozsądne jest zakładanie, że klient który odwiedził naszą stronę, nie będzie szukał dalej. Dlatego nie powinniśmy zanudzać potencjalnego klientami na wstępie informacjami o tym, że działamy na rynku od 2004 roku i współpracujemy z 20 bankami. Bardzo prawdopodobne, że klienta to średnio interesuje.
Zdecydowanie bardziej interesujące dla niego jest to czy mamy rozwiązanie jego problemów i czy może z nami szybko zacząć ten proces. Dlatego proponujemy, aby pierwszą rzeczą jaką zobaczy potencjalny klient po wejściu na naszą stronę, była nasza propozycja wartości po lewej stronie, a po prawej prosty formularz kontaktowy z obietnicą szybkiego kontaktu. Zamiast wypisywać wszystkie rodzaje kredytów, skupmy się na jednym zdaniu, które najlepiej oddaje to w jaki sposób możemy pomóc klientowi.
Jeżeli dla potencjalnego klienta przedstawienie propozycji wartości i szybkie wezwanie do akcji to za mało, aby zostawić swoje dane kontaktowe, to bardzo prawdopodobne, że kolejna rzecz która go zainteresuje, to opis tego jak przebiega współpraca z Tobą. Przedstaw to najlepiej w kilku prostych krokach.
Dopiero po przedstawieniu propozycji wartości i procesu obsługi klienta nadchodzi czas by się przedstawić i powiedzieć coś o sobie. Wydaje Ci się nieintuicyjne i uważasz, że na początku powinieneś opisać siebie? W przypadku stron internetowych to nie działa. Klienta interesuje szybka i sprawna pomoc w pozyskaniu finansowania. Dopiero w dalszej kolejności interesuje go, kto będzie mu w tym pomagał. Bez elaboratów, krótko i z naciskiem na to co klienta może faktycznie interesować.
W wielu branżach zaufanie to podstawa. W branży doradztwa finansowego nie jest inaczej. Opinie zadowolonych klientów mogą zdziałać cuda na Twojej stronie internetowej. Jeżeli masz taką możliwość, to poproś kilku zadowolonych klientów o wystawienie opinii oraz zgodę na zamieszczenie na stronie internetowej. Zdjęcie oraz podpis uwiarygodnią opinie i zwiększą jej moc.
Klient wie o Tobie i Twojej ofercie na tyle dużo, aby móc podjąć decyzję, aby się z Tobą skontaktować. Jest jednak duże ryzyko, że nie wróci na górę strony, aby wypełnić formularz kontaktowy. Dlatego konieczne jest ponowienie wezwania do akcji i zamieszczenie kolejnego formularza na dole strony wraz z danymi kontaktowymi Twojej Firmy.
Opisany schemat to absolutne podstawy tego jak powinna wyglądać strona internetowa doradcy finansowego. Pamiętaj również, że przedstawiona strona jest nastawiona na generowanie leadów sprzedażowych, a nie opowiadanie historii Twojej Firmy. Możesz oczywiście zamieścić na stronie dodatkowe sekcje i materiały, ale polecamy robienie tego z głową. Jeżeli chcesz stworzyć prostą stronę, która wesprze Twój biznes, to powyższy schemat na pewno Ci w tym pomoże.
Jeżeli pracujesz nad udoskonaleniem swojego biznesu, to oprócz strony internetowej powinieneś również pomyśleć o prostym i dopasowanym do Twojej branży systemie CRM. W Inflow CRM stworzyliśmy pakiet CRM dla pośredników finansowych z którym już od 15 zł netto miesięcznie możesz usprawnić swoją sprzedaż i prowadzenie firmy.
Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.
Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!
REJESTRACJA I ZAKUP
INFLOW CRM
Inflow CRM sp. z o.o.
54-611 Wrocław
ul. Stanisławowska 47
Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm