fbpx

Schemat strony internetowej

dla doradcy finansowego

Zajmujesz się doradztwem oraz pośrednictwem finansowym i pozyskujesz klientów przez internet lub planujesz wkrótce zacząć to robić? Ten wpis jest dla Ciebie. Postanowiliśmy stworzyć i opisać schemat skutecznej strony internetowej dla doradców finansowych.

Szybkie wezwanie do działania

Klient poszukujący finansowania dla siebie lub swojej firmy w internecie, niemal na pewno sprawdzi oferty nie tylko kilku banków czy firm pożyczkowych, ale również odpowie na kilka reklam firm pośrednictwa finansowego, które wyświetlą mu się na Facebooku lub w wynikach wyszukiwania Google. Mało rozsądne jest zakładanie, że klient który odwiedził naszą stronę, nie będzie szukał dalej. Dlatego nie powinniśmy zanudzać potencjalnego klientami na wstępie informacjami o tym, że działamy na rynku od 2004 roku i współpracujemy z 20 bankami. Bardzo prawdopodobne, że klienta to średnio interesuje.

Zdecydowanie bardziej interesujące dla niego jest to czy mamy rozwiązanie jego problemów i czy może z nami szybko zacząć ten proces. Dlatego proponujemy, aby pierwszą rzeczą jaką zobaczy potencjalny klient po wejściu na naszą stronę, była nasza propozycja wartości po lewej stronie, a po prawej prosty formularz kontaktowy z obietnicą szybkiego kontaktu. Zamiast wypisywać wszystkie rodzaje kredytów, skupmy się na jednym zdaniu, które najlepiej oddaje to w jaki sposób możemy pomóc klientowi.

Przedstaw proces współpracy

Jeżeli dla potencjalnego klienta przedstawienie propozycji wartości i szybkie wezwanie do akcji to za mało, aby zostawić swoje dane kontaktowe, to bardzo prawdopodobne, że kolejna rzecz która go zainteresuje, to opis tego jak przebiega współpraca z Tobą. Przedstaw to najlepiej w kilku prostych krokach.

Kilka słów o Tobie

Dopiero po przedstawieniu propozycji wartości i procesu obsługi klienta nadchodzi czas by się przedstawić i powiedzieć coś o sobie. Wydaje Ci się nieintuicyjne i uważasz, że na początku powinieneś opisać siebie? W przypadku stron internetowych to nie działa. Klienta interesuje szybka i sprawna pomoc w pozyskaniu finansowania. Dopiero w dalszej kolejności interesuje go, kto będzie mu w tym pomagał. Bez elaboratów, krótko i z naciskiem na to co klienta może faktycznie interesować.

Opinie klientów (!)

W wielu branżach zaufanie to podstawa. W branży doradztwa finansowego nie jest inaczej. Opinie zadowolonych klientów mogą zdziałać cuda na Twojej stronie internetowej. Jeżeli masz taką możliwość, to poproś kilku zadowolonych klientów o wystawienie opinii oraz zgodę na zamieszczenie na stronie internetowej. Zdjęcie oraz podpis uwiarygodnią opinie i zwiększą jej moc.

Ponowne wezwanie do działania

Klient wie o Tobie i Twojej ofercie na tyle dużo, aby móc podjąć decyzję, aby się z Tobą skontaktować. Jest jednak duże ryzyko, że nie wróci na górę strony, aby wypełnić formularz kontaktowy. Dlatego konieczne jest ponowienie wezwania do akcji i zamieszczenie kolejnego formularza na dole strony wraz z danymi kontaktowymi Twojej Firmy.

Czy to wystarczy, aby klient się ze mną skontaktował?

Opisany schemat to absolutne podstawy tego jak powinna wyglądać strona internetowa doradcy finansowego. Pamiętaj również, że przedstawiona strona jest nastawiona na generowanie leadów sprzedażowych, a nie opowiadanie historii Twojej Firmy. Możesz oczywiście zamieścić na stronie dodatkowe sekcje i materiały, ale polecamy robienie tego z głową. Jeżeli chcesz stworzyć prostą stronę, która wesprze Twój biznes, to powyższy schemat na pewno Ci w tym pomoże.

Jeżeli pracujesz nad udoskonaleniem swojego biznesu, to oprócz strony internetowej powinieneś również pomyśleć o prostym i dopasowanym do Twojej branży systemie CRM. W Inflow CRM stworzyliśmy pakiet dedykowany pośrednikom finansowym z którym już od 15 zł netto miesięcznie możesz usprawnić swoją sprzedaż i prowadzenie firmy.

Przetestuj Inflow CRM

Nie zwlekaj i przetestuj narzędzie, które usprawni Twój Biznes jeszcze dzisiaj.

Masz już konto? Zaloguj się

Masz pytania? Zadzwoń: 531 524 967