Głosowanie na nowe funkcje

Inflow CRM - Wrzesień

09.10.2020 - Autor: Grzegorz Wesołowski

Z małym opóźnieniem, ale startujemy z pierwszym głosowaniem nad nowymi funkcjami Inflow CRM. Przypominamy również zasady głosowania:

  • Głosować mogą aktualni Klienci. Jeżeli dopiero planujesz zostać naszym Klientem, to niestety nie możesz zagłosować.
  • Jeden użytkownik to jeden głos. Klient, który ma więcej aktywnych licencji, będzie mógł oddać większą ilość głosów.
  • Funkcje które uzyskają min. 1 głos, ale nie zostaną wybrane do realizacji, wezmą udział w kolejnym głosowaniu.
  • Lista do funkcji poddanych głosowaniu będzie przesyłana mailowo do klientów. Każdorazowo w mailu będzie podany czas na oddawanie głosów oraz ilość funkcji. Na liście znajdą się funkcje, które są wykonalne, dlatego nie ma gwarancji, że każda zgłoszona funkcja znajdzie się na liście.
  • Głosy można oddawać, przesyłając maila na adres: kontakt@inflowcrm.pl z informacją ile głosów na jaką propozycje oddajemy.
  • Mając do dyspozycji więcej niż jeden głos, można je rozdzielić pomiędzy różne funkcje np. 2 głosy na funkcje A, 3 głosy na funkcje B itd.

Propozycja nr 1 - Lista notatek w menu z masowymi akcjami

Obecnie notatki są dostępne jedynie pod poszczególnymi rekordami jak np. Klient czy Szansa Sprzedaży. Nowa funkcja polega na dodaniu modułu Notatki do menu podobnie jak inne moduły. Dzięki temu użytkownicy uzyskają następujące możliwości:

  • Filtrowanie i wyszukiwanie po wszystkich notatkach w systemie.
  • Importowanie i eksportowanie notatek.
  • Masowe akcje na notatkach dla administratora (usuwanie, edycji, przenoszenie własności).
  • Tworzenie list dla notatek.

Propozycja nr 2 - Globalna wyszukiwarka

Obecnie w Inflow CRM można wyszukiwać dane, będąc wewnątrz interesującego nas modułu za pomocą pól wyszukiwania w kolumnach lub filtracji. Globalna wyszukiwarka będzie dostępna na górnej belce Inflow CRM, a po wpisaniu interesującej nas fraz CRM przeszuka wszystkie moduły i przedstawi wyniki.

Propozycja nr 3 - Dashboard i statystyki

Propozycja obejmuje utworzenie dodatkowego widoku jako dashboard z podstawowymi statystykami. Pierwsza wersja obejmie:

  • Licznik aktywnych szans sprzedaży.
  • Licznik wartości aktywnych szans sprzedaży.
  • Licznik aktywnych zleceń, polis, wniosków w zależności od pakietu.
  • Licznik wartości aktywnych zleceń, polis, wniosków w zależności od pakietu.
  • Wykres kołowy statusów zadań.
  • Wykres słupkowy statusów szans sprzedaży z podziałem na użytkowników.

Kolejne widgety ze statystykami byłyby dodawane w kolejnych aktualizacjach dashboardu. Poniżej rysunek poglądowy :).

Propozycja nr 4 - White Label

Funkcja, która miała być dostępna jako dodatkowo płatne rozwiązanie dla większych klientów, jednak otrzymywaliśmy wiele zapytań o to rozwiązania. Propozycja dotyczy udostępnienia jako standardowa funkcja w istniejących pakietach. White Label zawiera:

  • Możliwość zmiany kolorystyki CRM np. na kolory zgodne z identyfikacją wizualną firmy.
  • Wstawianie własnego loga zamiast loga Inflow CRM.
  • W przyszłości możliwość przekierowania własnej domeny.

Propozycja nr 5 - Zmiana kolorów w kafelkach

Po wprowadzeniu możliwości kolorowania list wyboru, oraz kafelków/przycisków do list, otrzymaliśmy pytania o możliwość wprowadzenia kolorów dla kafelków/przycisków. Jest to ostatnia propozycja do głosowania w tym miesiącu.

Korzystasz z Inflow CRM? Oddaj swój głos

Zachęcamy do oddawania głosów i uczestniczenia w rozwoju Inflow CRM. Głosowanie trwa do 30.09.2020. Po tym terminie ogłosimy wyniki głosowania i rozpoczniemy wdrażanie przegłosowanych funkcji. Wygrywa funkcja, która zbierze najwięcej głosów. Niewykluczone, że wybierzemy dwóch zwycięzców jeżeli różnica będzie niewielka :).

Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.

Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!

Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm