POPRZEDNI ARTYKUŁNASTĘPNY ARTYKUŁ
16.02.2021 - Autor: Grzegorz Wesołowski
Miniony rok był trudny dla nas wszystkich. Spowolnienie gospodarcze, stres i obawa o zdrowie oraz nasze firmy i miejsca pracy spowodowały, że 2020 rok będziemy wspominać przez wiele lat. Również w Inflow CRM ten rok nie był łatwy. Pomimo tych wszystkich negatywnych spraw, w Inflow CRM udało nam się w 2020 roku wprowadzić kilkadziesiąt mniejszych i większych aktualizacji oraz kilkukrotnie zwiększyć liczbę użytkowników korzystających z naszego rozwiązania.
Tym wpisem wracamy do regularnych publikacji na blogu, których w ostatnich miesiącach było znacznie mniej niż we wcześniejszych okresach. Spróbowaliśmy wybrać najważniejsze zmiany jakie zaszły w Inflow CRM w poprzednim roku.
Początek roku obfitował w wiele mniejszych usprawnień i niemal co kilka dni informowaliśmy o nowych możliwościach i poprawionych błędach, które zgłaszali nasi użytkownicy. Ale przejdźmy do tych nieco większych rzeczy, które wpłynęły na niemal wszystkich użytkowników Inflow CRM.
Pierwszą większą aktualizacją było dodanie tablic Kanban do modułu Zlecenia oraz umożliwienie konwertowania wygranej Szansy bezpośrednio na Zlecenie. Funkcjonalność umożliwiła lepsze zarządzanie zleceniami i poprawę przepływu informacji pomiędzy działami sprzedaży, a osobami odpowiadającymi za realizacje zleceń.
Ta niewielka funkcjonalność wywarła ogromny wpływ na pracę wielu użytkowników usprawniając znacząco codzienne użytkowanie Inflow CRM. Z perspektywy czasu możemy śmiało uznać, że wprowadzenie tej możliwości było strzałem w dziesiątkę :).
Do integracji z Kalendarzem Google dołożyliśmy możliwość połączenia Inflow CRM z kolejnym rozwiązaniem z pakietu narzędzi Google. Integracja z Google Drive pozwala na zarządzanie plikami, w tym ich przechowywanie, przeglądanie i pobieranie za pośrednictwem Inflow CRM.
W wyniku głosowania jakie zorganizowaliśmy dla naszych Klientów wprowadzona została do Inflow CRM globalna wyszukiwarka przeszukująca wszystkie moduły.
W drugiej połowie roku wprowadziliśmy chyba największą funkcjonalność nad którą pracowaliśmy kilka miesięcy, czyli możliwość generowania pism na podstawie wprowadzonych szablonów. Dzięki tej funkcjonalności nasi użytkownicy mogą wygenerować np. umowy dla swoich klientów na podstawie danych wprowadzonych w systemie.
W 2020 roku rozszerzyliśmy ofertę naszych pakietów branżowych. Do pakietu dla firm szkoleniowych doszły trzy nowe:
Pakiety okazały się dużym sukcesem i zwróciły uwagę wielu firm dla których wcześniej Inflow CRM nie był wystarczający. Obecnie blisko połowa Klientów Inflow CRM korzysta z pakietów branżowych. Nieustannie pracujemy nad udoskonaleniem każdego z pakietów, dodając nowe typowo branżowe możliwości. Nad rozwojem pakietów branżowych pracują z nami nasi Klienci, podpowiadając nam i testując nowe rozwiązania za co jesteśmy im bardzo wdzięczni :).
Tych kilka dużych aktualizacji oraz nowe pakiety branżowe to nie wszystko, co pojawiło się w Inflow CRM w 2020 roku. Wprowadziliśmy kilkaset drobnych zmian i poprawek oraz wiele niewielkich funkcjonalności, które pozytywnie wpłynęły na pracę użytkowników. W tym miejscu warto wymienić, chociażby:
Wiele zmian jakie zaszły w Inflow CRM w 2020 roku miały również na celu poprawienie wydajności naszego rozwiązania co przełożyło się na łatwiejsze i szybsze korzystanie przez użytkowników.
W nowy rok wchodzimy bogatsi o doświadczenia z tego dziwnego 2020 roku. Założenia jakie przyjęliśmy na przełomie 2019/2020 roku nie zawsze się sprawdziły, co wymagało niejednokrotnie aktualizacji naszych planów i rezygnację z niektórych rozwiązań jakie planowaliśmy. Część zupełnie wypadła z naszego product backlogu, a cześć musi nieco poczekać na wdrożenia.
Już na starcie nowego roku udostępniliśmy pierwszą wersję statystyk i dashboardów pozwalających na lepsze zarządzanie pracą firmy i poszczególnych pracowników. Statystyki doczekały się już kolejnych aktualizacji, a my nadal nad nimi pracujemy. Pierwsza część roku upłynie pod znakiem doskonalenia i rozwijania możliwości raportowania w Inflow CRM.
Kolejną dużą rzeczą nad którą chcemy popracować jest dodanie nowych integracji zwiększających znacząco możliwości Inflow CRM. Priorytetem w tym zakresie jest dla nas integracja z Zapierem. Pozwoli to na budowanie mnóstwa integracji z innymi narzędziami za pośrednictwem Zapiera.
W 2021 roku planujemy również popracować nad usprawnieniem naszych procesów związanych z zarządzaniem całą platformą jaką jest Inflow CRM. Nasi Klienci wciąż nie mają dostępnych szybkich płatności chcąc opłacić dostęp do Inflow CRM. Jest to związane z dosyć zaawansowanym zarządzaniem i rozliczaniem użytkowników oraz planami wyjścia poza Polskę. Dlatego zależało nam na wybraniu rozwiązania, które po wdrożeniu będziemy mogli z powodzeniem używać na wszystkich rynkach. Takie narzędzie już wybraliśmy, więc najpewniej również w tym roku zostanie wdrożone.
To oczywiście nie są jedyne rzeczy, których można się spodziewać w 2021 roku i mamy nadzieję pozytywnie zaskoczyć naszych Klientów :).
Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.
Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!
INFLOW CRM
Inflow CRM sp. z o.o.
54-611 Wrocław
ul. Stanisławowska 47
Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm