Na wypadek gdybyś to przegapił… aktualizacje Inflow CRM w 2020 roku.

16.02.2021 – Autor: Grzegorz Wesołowski

Miniony rok był trudny dla nas wszystkich. Spowolnienie gospodarcze, stres i obawa o zdrowie oraz nasze firmy i miejsca pracy spowodowały, że 2020 rok będziemy wspominać przez wiele lat. Również w Inflow CRM ten rok nie był łatwy. Pomimo tych wszystkich negatywnych spraw, w Inflow CRM udało nam się w 2020 roku wprowadzić kilkadziesiąt mniejszych i większych aktualizacji oraz kilkukrotnie zwiększyć liczbę użytkowników korzystających z naszego rozwiązania.

Tym wpisem wracamy do regularnych publikacji na blogu, których w ostatnich miesiącach było znacznie mniej niż we wcześniejszych okresach. Spróbowaliśmy wybrać najważniejsze zmiany jakie zaszły w Inflow CRM w poprzednim roku.

Co się zmieniło dla wszystkich użytkowników Inflow CRM?

Początek roku obfitował w wiele mniejszych usprawnień i niemal co kilka dni informowaliśmy o nowych możliwościach i poprawionych błędach, które zgłaszali nasi użytkownicy. Ale przejdźmy do tych nieco większych rzeczy, które wpłynęły na niemal wszystkich użytkowników Inflow CRM.

Tablica Kanban w Zleceniach i konwersja Szansy Sprzedaży na Zlecenia

Pierwszą większą aktualizacją było dodanie tablic Kanban do modułu Zlecenia oraz umożliwienie konwertowania wygranej Szansy bezpośrednio na Zlecenie. Funkcjonalność umożliwiła lepsze zarządzanie zleceniami i poprawę przepływu informacji pomiędzy działami sprzedaży, a osobami odpowiadającymi za realizacje zleceń.

crm zarządzanie zleceniami

Możliwość dodawania stałych list jako przyciski nad tabelą

Ta niewielka funkcjonalność wywarła ogromny wpływ na pracę wielu użytkowników usprawniając znacząco codzienne użytkowanie Inflow CRM. Z perspektywy czasu możemy śmiało uznać, że wprowadzenie tej możliwości było strzałem w dziesiątkę :).

Integracja z Google Drive

Do integracji z Kalendarzem Google dołożyliśmy możliwość połączenia Inflow CRM z kolejnym rozwiązaniem z pakietu narzędzi Google. Integracja z Google Drive pozwala na zarządzanie plikami, w tym ich przechowywanie, przeglądanie i pobieranie za pośrednictwem Inflow CRM.

Globalna wyszukiwarka

W wyniku głosowania jakie zorganizowaliśmy dla naszych Klientów wprowadzona została do Inflow CRM globalna wyszukiwarka przeszukująca wszystkie moduły.

Szablony dokumentów i generowanie dokumentów

W drugiej połowie roku wprowadziliśmy chyba największą funkcjonalność nad którą pracowaliśmy kilka miesięcy, czyli możliwość generowania pism na podstawie wprowadzonych szablonów. Dzięki tej funkcjonalności nasi użytkownicy mogą wygenerować np. umowy dla swoich klientów na podstawie danych wprowadzonych w systemie.

generator dokumentów crm

Nowe pakiety branżowe

W 2020 roku rozszerzyliśmy ofertę naszych pakietów branżowych. Do pakietu dla firm szkoleniowych doszły trzy nowe:

  • CRM dla Doradców Finansowych
  • CRM dla Agentów Ubezpieczeniowych
  • CRM dla Fotowoltaiki

Pakiety okazały się dużym sukcesem i zwróciły uwagę wielu firm dla których wcześniej Inflow CRM nie był wystarczający. Obecnie blisko połowa Klientów Inflow CRM korzysta z pakietów branżowych. Nieustannie pracujemy nad udoskonaleniem każdego z pakietów, dodając nowe typowo branżowe możliwości. Nad rozwojem pakietów branżowych pracują z nami nasi Klienci, podpowiadając nam i testując nowe rozwiązania za co jesteśmy im bardzo wdzięczni :).

crm dla małej firmy

Pozostałe zmiany

Tych kilka dużych aktualizacji oraz nowe pakiety branżowe to nie wszystko, co pojawiło się w Inflow CRM w 2020 roku. Wprowadziliśmy kilkaset drobnych zmian i poprawek oraz wiele niewielkich funkcjonalności, które pozytywnie wpłynęły na pracę użytkowników. W tym miejscu warto wymienić, chociażby:

  • Mapowanie pól pomiędzy modułami.
  • Usprawnienie filtrowania.
  • Dodanie nowych typów pól.
  • Usprawnienie zarządzania uprawnieniami.
  • Dodawanie kolorów do opcji w polach z listami wyboru.
  • Zliczanie rekordów nad tabelami.
  • Masowa edycja danych przez administratora.
  • Dodatkowe pola po których możemy blokować wprowadzanie duplikatów.

Wiele zmian jakie zaszły w Inflow CRM w 2020 roku miały również na celu poprawienie wydajności naszego rozwiązania co przełożyło się na łatwiejsze i szybsze korzystanie przez użytkowników.

Nasze plany na 2021 rok

W nowy rok wchodzimy bogatsi o doświadczenia z tego dziwnego 2020 roku. Założenia jakie przyjęliśmy na przełomie 2019/2020 roku nie zawsze się sprawdziły, co wymagało niejednokrotnie aktualizacji naszych planów i rezygnację z niektórych rozwiązań jakie planowaliśmy. Część zupełnie wypadła z naszego product backlogu, a cześć musi nieco poczekać na wdrożenia.

Już na starcie nowego roku udostępniliśmy pierwszą wersję statystyk i dashboardów pozwalających na lepsze zarządzanie pracą firmy i poszczególnych pracowników. Statystyki doczekały się już kolejnych aktualizacji, a my nadal nad nimi pracujemy. Pierwsza część roku upłynie pod znakiem doskonalenia i rozwijania możliwości raportowania w Inflow CRM.

Kolejną dużą rzeczą nad którą chcemy popracować jest dodanie nowych integracji zwiększających znacząco możliwości Inflow CRM. Priorytetem w tym zakresie jest dla nas integracja z Zapierem. Pozwoli to na budowanie mnóstwa integracji z innymi narzędziami za pośrednictwem Zapiera.

W 2021 roku planujemy również popracować nad usprawnieniem naszych procesów związanych z zarządzaniem całą platformą jaką jest Inflow CRM. Nasi Klienci wciąż nie mają dostępnych szybkich płatności chcąc opłacić dostęp do Inflow CRM. Jest to związane z dosyć zaawansowanym zarządzaniem i rozliczaniem użytkowników oraz planami wyjścia poza Polskę. Dlatego zależało nam na wybraniu rozwiązania, które po wdrożeniu będziemy mogli z powodzeniem używać na wszystkich rynkach. Takie narzędzie już wybraliśmy, więc najpewniej również w tym roku zostanie wdrożone.

To oczywiście nie są jedyne rzeczy, których można się spodziewać w 2021 roku i mamy nadzieję pozytywnie zaskoczyć naszych Klientów :).

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas napisz na kontakt@inflowcrm.pl :).