POPRZEDNI ARTYKUŁNASTĘPNY ARTYKUŁ
19.01.2022 - Autor: Grzegorz Wesołowski
Miniony rok to dalsze prace na rozwojem i udoskonalaniem Inflow CRM. Powoli zbliżamy się do naszego wielkiego celu jakim jest wejście na rynki międzynarodowe. Ale zanim o planach na 2022 rok, podsumujmy to co wydarzyło się w 2021.
Z tego artykułu dowiesz się m.in.:
W poprzednim roku do naszych Klientów i Użytkowników trafiło mniej dużych zmian niż rok wcześniej. Było to przede wszystkim spowodowane skupieniem się na drobnych zmianach i usprawnieniach oraz rozpoczęciu w drugiej połowie roku pracy nad dwiema dużymi funkcjami, które w znaczący sposób wpłyną na możliwości Inflow CRM.
Poddaliśmy naszą platformę wielu optymalizacjom oraz wprowadziliśmy wiele nowości i usprawnień:
Zespół developerski zrealizował dodatkowo wiele prac mających na celu optymalizacje działania tabel oraz tablic kanban co przełożyło się na zwiększoną wydajność Inflow CRM.
W drugiej połowie roku rozpoczęliśmy pracę nad kilkoma większymi funkcjami:
Stan prac na początek 2022 roku:
Wiele z takich rocznych podsumowań sprowadza się do wypisywania sukcesów i pomijania tego co nie poszło do końca dobrze. Staramy się być transparentni i trzeba przyznać, że nie wszystko poszło po naszej myśli.
Priorytetem na pierwszą połowę roku jest ukończenie zapiera oraz historii użytkowników. Następnie rozpoczniemy przygotowania do wprowadzenia w 2023 roku wersji na rynek międzynarodowy.
Oprócz pracy nad samym produktem planujemy również poprawić kilka statystyk biznesowych:
Tak w kilku zdaniach wyglądają nasze plany na 2022 rok, a jak to wygląda w Twojej Firmie?
Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.
Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!
REJESTRACJA I ZAKUP
INFLOW CRM
Inflow CRM sp. z o.o.
54-611 Wrocław
ul. Stanisławowska 47
Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm