Jaki był 2021 rok w Inflow CRM?
19.01.2022 – Autor: Grzegorz Wesołowski
Miniony rok to dalsze prace na rozwojem i udoskonalaniem Inflow CRM. Powoli zbliżamy się do naszego wielkiego celu jakim jest wejście na rynki międzynarodowe. Ale zanim o planach na 2022 rok, podsumujmy to co wydarzyło się w 2021.
Z tego artykułu dowiesz się m.in.:
Usprawnienia wprowadzone w 2021 roku w Inflow CRM
W poprzednim roku do naszych Klientów i Użytkowników trafiło mniej dużych zmian niż rok wcześniej. Było to przede wszystkim spowodowane skupieniem się na drobnych zmianach i usprawnieniach oraz rozpoczęciu w drugiej połowie roku pracy nad dwiema dużymi funkcjami, które w znaczący sposób wpłyną na możliwości Inflow CRM.
Poddaliśmy naszą platformę wielu optymalizacjom oraz wprowadziliśmy wiele nowości i usprawnień:
Zespół developerski zrealizował dodatkowo wiele prac mających na celu optymalizacje działania tabel oraz tablic kanban co przełożyło się na zwiększoną wydajność Inflow CRM.
Prace rozpoczęte w 2021 roku
W drugiej połowie roku rozpoczęliśmy pracę nad kilkoma większymi funkcjami:
Stan prac na początek 2022 roku i spodziewany termin udostępnienia użytkownikom:
Nie wszystko poszło po naszej myśli
Wiele z takich rocznych podsumowań sprowadza się do wypisywania sukcesów i pomijania tego co nie poszło do końca dobrze. Staramy się być transparentni i trzeba przyznać, że nie wszystko poszło po naszej myśli.
Dlaczego nie podnosimy cen?
Inflacja, wysokie podatki, wzrost kosztów pracy. To wszystko wpływa na podwyższenie kosztów prowadzenia działalności. Dopiero co rozpoczął się nowy rok, a już niemal każdy przedsiębiorca otrzyma po kilka maili z informacją o podniesieniu cen za różne usług i produkty.
Czy ceny Inflow CRM wzrosną w 2022 roku? – NIE
Zobowiązaliśmy się do utrzymania atrakcyjnych cen i tego się trzymamy. Tym bardziej że gwarantujemy utrzymanie cen Klientom. Tak więc jeżeli zaczynasz korzystać za cenę 9 zł za użytkownika, to taka cena będzie obowiązywać nawet jeżeli wprowadzimy podwyżki w przyszłości. Odwrotnie do operatorów telekomunikacyjnych nagradzamy dotychczasowych Klientów, zamiast robić obniżki dla nowych kosztem tych już korzystających.
Na przełomie 2022 i 2023 roku planujemy mieć gotową wersję na rynek międzynarodowy (anglojęzyczną) i ze względu na ryzyko różnic kursowych oraz nieco wyższy koszt supportu może być nieco droższa niż aktualna wersja na PL.
Plany na 2022 rok
Priorytetem na pierwszą połowę roku jest ukończenie obsługi maili, zapiera oraz historii użytkowników. Następnie rozpoczniemy przygotowania do wprowadzenia w 2023 roku wersji na rynek międzynarodowy.
Oprócz pracy nad samym produktem planujemy również poprawić kilka statystyk biznesowych:
Tak w kilku zdaniach wyglądają nasze plany na 2022 rok, a jak to wygląda w Twojej Firmie?
REJESTRACJA I ZAKUP
INFLOW CRM
Inflow CRM sp. z o.o.
54-132 Wrocław
ul. Lotnicza 145
Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas napisz na kontakt@inflowcrm.pl :).