Prosty i przyjazny

CRM dla agencji opieki

29.05.2023

CRM dla agencji opieki

Polski rynek agencji opieki nad seniorami w Europie Zachodniej rozwija się nieprzerwanie od kilkunastu lat. Wiele firm rozszerza działalność i profesjonalizuje swoją pracę. Jednym z kluczowych elementów wspomagających skuteczną i profesjonalną pracę jest CRM dla agencji opieki.

Z tego artykułu dowiesz się więcej na temat tego jakie korzyści przyniesie Twojej agencji opieki system CRM oraz jak skonfigurować taki system z wykorzystaniem Inflow CRM. Co ważne cały proces wdrożeniowy możesz wykonać samodzielnie, nawet jeżeli nie posiadać zaawansowanej wiedzy technicznej. Ten artykuł przeprowadzi Cię przez cały proces. W Inflow CRM posiadamy kilka pakietów branżowych, ale agencje opieki podobnie jak inne agencje pracy, po krótkiej konfiguracji mogą korzystać z pakietu Starter, który nie tylko jest tańszy, ale również zaspokaja najważniejsze potrzeby agencji opieki.

Kluczowym aspektem na który powinna zwrócić uwagę każda agencja opieki, jest bezpieczeństwo danych

W czym CRM pomoże agencji opiekunek

Posiadanie systemu CRM dla agencji opieki niesie wiele korzyści związanych przede wszystkim z uporządkowaniem pracy, szybszym realizowaniem procesu rekrutacyjnego oraz zabezpieczeniem danych. Poniżej znajdziesz najważniejsze zalety systemu CRM dla agencji opiekunek. Pamiętaj jednak, że ta lista nie wyczerpuje korzyści, które w przypadku Twojej Firmy mogą objąć również inne obszary.

  • Budowanie uporządkowanej bazy informacji o opiekunkach.
  • Lepsze dopasowanie opiekunek do potrzeb seniorów.
  • Bezpieczeństwo danych, dzięki spełnieniu wszelkich wymogów ochrony danych osobowych.
  • Możliwość zarządzania zespołem rekruterów.
  • Generowanie umów.

Kluczowym aspektem na który powinna zwrócić uwagę każda agencja opieki, jest bezpieczeństwo danych. Inflow CRM zapewnia regularne kopie zapasowe, wysoki poziom zabezpieczeń, a serwery znajdują się na terenie UE, dzięki czemu spełnione są wszelkie wymogi jakie przed firmami stawiają przepisy RODO.

Jak skonfigurować CRM dla agencji opieki?

Pierwszym krokiem jest założenie konta testowego Inflow CRM. Możesz to zrobić, w mniej niż 2 minuty klikając w poniższy przycisk i wybierając na stronie rejestracji pakiet Starter.

Pakiet Starter jest dostępny w bardzo atrakcyjnej cenie już od 9 zł miesięcznie za użytkownika przy płatności rocznej. Zakładając, że w Twojej agencji opieki pracują trzy osoby odpowiedzialne za rekrutacje, sprzedaż i sprawy administracyjne Twój koszt wyniesie zaledwie 324 zł netto za rok, lub 36 zł netto miesięcznie jeżeli zdecydujesz się płacić miesięcznie.

Z konta testowego możesz korzystać bezpłatnie przez 14 dni. To wystarczający czas, aby skonfigurować CRM dla agencji opiekunek oraz wdrożyć cały zespół w pracę.

Ustaw pola własne

Pierwszym krokiem po rejestracji będzie ustawienie pól własnych, dzięki czemu możesz gromadzić dokładnie takie dane jakie potrzebujesz.

  • Do gromadzenia informacji o opiekunkach wykorzystaj moduł Kontakty.
  • Do gromadzenia informacji o klientach/seniorach wykorzystaj moduł Klienci.
  • Do zarządzania procesem rekrutacyjnym oraz realizacji usług możesz wykorzystać moduł Szanse Sprzedaży oraz Zlecenia.

Pod tym linkiem znajdziesz krótką instrukcję jak ustawić pola w poszczególnych modułach:

Możesz dodać pola pozwalające gromadzić wszelkie potrzebne informacje jak np. znajomość języka niemieckiego, przebyte kursy, doświadczenie itd. W przypadku Klientów możesz dodać pola, które pozwolą zebrać informacje o seniorze, jego potrzebach oraz oczekiwaniach.

Proces sprzedaży

Gdy trafia do Twojej agencji zapytanie od rodziny seniora, możesz utworzyć szanse sprzedaży powiązaną z klientem, a następnie dopasować opiekunkę odpowiadającą potrzebom klienta.

Pod tym linkiem znajdziesz krótką instrukcję jak skonfigurować proces pod swoje potrzeby:

Realizacja zleceń

Do zarządzania prowadzonymi zleceniami możesz wykorzystać moduł Zlecenia skonfigurowany pod swoje potrzeby oraz zintegrowany z modułem Szanse Sprzedaży. Wystarczy, że w konfiguracji procesu zaznaczysz, aby wygrana szansa zamieniała się w zlecenie.

Możesz usprawnić konwersje szans na zlecenie, dzięki mapowaniu pól:

Zarządzanie zespołem

Jeżeli w Twojej agencji opieki pracuje przynajmniej kilka osób odpowiedzialnych za rekrutacje, sprzedaż i administracje, to istotnym wyzwaniem jest przydzielanie odpowiednich uprawnień. W Inflow CRM w prosty sposób możesz utworzyć Role, czyli szablony uprawnień i przypisywać do poszczególnych użytkowników. Każdy będzie miał dostęp tylko do tych danych, które są potrzebne do skutecznej pracy. W ten sposób usprawniasz pracę i jednocześnie chronisz dostępu do kluczowych danych (np. o opiekunkach) przed niepowołanymi osobami.

Więcej na temat konfiguracji uprawnień znajdziesz pod tym linkiem:

Generowanie umów i innych dokumentów

Inflow CRM umożliwia generowanie dokumentów na podstawie wprowadzonych szablonów. Dzięki tej możliwości Twój CRM dla agencji opieki pozwoli wygenerować na kliknięcie umowę o pracę na podstawie wcześniej wprowadzonych danych do CRM lub inny ważny dokument.

Więcej o tym jak konfigurować szablonu dokumentów znajdziesz w tym miejscu:

Podsumowanie

Cały proces konfiguracji Inflow CRM do potrzeb agencji opiekunek nie powinien zająć więcej niż 2 godziny. Możesz również uprościć konfiguracje i stopniowo wprowadzać kolejne elementy, zaczynając od najważniejszego, czyli budowy dobrze sprofilowanej bazy opiekunek współpracujących z agencją. Łatwe wyszukiwanie i filtrowanie sprawi, że taka baza zacznie szybko przynosić wymierne korzyści.

Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.

Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!

Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm

Pakiet branżowy CRM

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas napisz na kontakt@inflowcrm.pl :).