Blog Inflow CRM

Sprzedaż to nie tylko sukcesy, ale również porażki. Tych drugich najczęściej jest znacznie więcej. A jedna podpisana umowa to nierzadko 10, 20, a nawet 100 szans sprzedaży zakończonych porażką.

Powiadomienia SMS dla agentów ubezpieczeniowych

Odnowienia polis ubezpieczeniowych, to dla wielu agentów ubezpieczeniowych znacząca część przychodu jaki generują ze swojej działalności.

Powiadomienia SMS w CRM-ie

Choć SMS wydaje się przestarzałym sposobem komunikacji, to wciąż SMS-y są często czytane przez odbiorców. Wysoka otwieralność SMS-ów wynika z kilku czynników.

Polski CRM

Czy polski CRM może być lepszy niż rozwiązania światowych liderów? Wybierając oprogramowanie firmy warto brać pod uwagę nie tylko zakres dostępnych funkcji, oraz ceny.

Ile kosztuje CRM

Ile kosztuje CRM? Na tak postawione pytanie trudno znaleźć jednoznaczną odpowiedź, ale w tym artykule postaramy się przybliżyć koszty wdrożenia systemu CRM dla małej firmy.

Jak wdrożyć CRM

Wdrożenie systemu CRM może pomóc firmom w efektywnym zarządzaniu kontaktami, zwiększeniu lojalności klientów oraz poprawie procesów sprzedażowych i obsługi klienta.

Proces sprzedaży

Proces sprzedaży pełni kluczową rolę w funkcjonowaniu każdej firmy. To strukturalne podejście do nawiązywania relacji z klientami i finalizacji transakcji odgrywa istotną rolę w osiąganiu sukcesu na rynku.

Co to jest CRM

Współczesne przedsiębiorstwa stoją przed wyjątkowymi wyzwaniami w obszarze zarządzania relacjami z klientami. Skomplikowane i rosnące potrzeby klientów wymagają zaawansowanych narzędzi, aby utrzymać konkurencyjność i zaspokoić oczekiwania. Tutaj wchodzi na scenę CRM, czyli System Zarządzania Relacjami z Klientami.

Cyfrowe Sieci Multimedialne

WPIS W RAMACH CYKLU: POZNAJ NASZYCH KLIENTÓW

W świecie cyfryzacji i rosnącego zapotrzebowania na nowoczesne rozwiązania teleinformatyczne, kluczowe jest współpracowanie z doświadczonym i zaufanym dostawcą.

Prosty CRM dla handlowca

Jednym ze sposobów na usprawnienie pracy handlowca jest zapewnienie odpowiednich narzędzi informatycznych. Najważniejszym narzędziem dla przedstawiciela handlowego wcale nie jest laptop, telefon komórkowy czy samochód służbowy.

CRM dla agencji opieki

Polski rynek agencji opieki nad seniorami w Europie Zachodniej rozwija się nieprzerwanie od kilkunastu lat. Wiele firm rozszerza działalność i profesjonalizuje swoją pracę. Jednym z kluczowych elementów wspomagających skuteczną i profesjonalną pracę jest CRM dla agencji opieki.

CRM dla jednoosobowej firmy

Przedsiębiorcy prowadzący małe, jednoosobowe firmy, są często przekonani, że CRM to narzędzie wyłącznie dla dużych firm. To jednak nie rozmiar firmy a fakt, że kieruje swoje usługi lub produkty do więcej niż 2-3 stałych klientów determinuje potrzebę wdrożenia systemu CRM.

Si! Solution

WPIS W RAMACH CYKLU: POZNAJ NASZYCH KLIENTÓW

Si! Solution multikancelaria to doświadczeni i wyspecjalizowani prawnicy oraz specjaliści od finansów, którzy przygotują odpowiednią strategię wyjścia z długów oraz zabezpieczą firmę przed możliwymi kłopotami finansowymi.

Pracuj-Legalnie.PL

WPIS W RAMACH CYKLU: POZNAJ NASZYCH KLIENTÓW

Ekspert w dziedzinie legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców w Polsce. Firma Pracuj-Legalnie.PL, założona w 2017 roku i prowadzona przez ekspertów z 20-letnim doświadczeniem.

WPIS W RAMACH CYKLU: POZNAJ NASZYCH KLIENTÓW

Wedo to agencja marketingowa, która pomaga przedsiębiorstwom wyróżnić się na tle konkurencji, oferując pełną ofertę działań reklamowych

CRM dla agencji rekrutacyjnej

Chociaż Inflow CRM nie posiada dedykowanego pakietu dla branży rekrutacyjnej, warto wspomnieć, że około 10% wszystkich użytkowników to firmy zajmujące się rekrutacją i zatrudnianiem pracowników. Pakiet Starter, dostępny już od 9 zł miesięcznie za użytkownika, sprawdza się doskonale.

ART Bau GmbH

WPIS W RAMACH CYKLU: POZNAJ NASZYCH KLIENTÓW

ART Bau GmbH to niemiecka firma, która od lat specjalizuje się w rekrutacji i zatrudnianiu.

Baza kontaktów w CRM

Dane są kluczowym aktywem dla większości biznesów. Niestety wiele firm nie tylko nie wykorzystuje w pełni zgromadzonych danych.

Rozwój rynku e-commerce to nie tylko nowe możliwości, ale również zagrożenia w tym większa konkurencja, którą przyciąga perspektywa osiągania wysokich zysków.

CRM dla klubu sportowego

Kluby sportowe zazwyczaj kojarzą nam się z rozrywką i emocjami jakie dają kibicom mecze. Poza transferami zawodników rzadko kiedy do wiadomości publicznej wypływają informacje o działalności biznesowej prowadzonej przez kluby.

crm dla dużej firmy

W dużych firmach najczęściej występuje wiele skomplikowanych procesów, w które zaangażowani są pracownicy z różnych działów.

darmowy crm

Darmowy CRM to jedno z popularniejszych haseł wyszukiwanych w Google przez osoby poszukujące systemu CRM dla firmy. Wybierając bezpłatne rozwiązanie, warto zastanowić się, czy jesteśmy gotowi na samodzielne rozwiązywanie problemów.

Miniony rok to dalsze prace na rozwojem i udoskonalaniem Inflow CRM. Powoli zbliżamy się do naszego wielkiego celu jakim jest wejście na rynki międzynarodowe. Ale zanim o planach na 2022 rok, podsumujmy to co wydarzyło się w 2021.

crm dla fotowoltaiki

Z Inflow CRM korzysta wiele firm zajmujących się sprzedażą i montażem instalacji fotowoltaicznych. Na podstawie naszych doświadczeń i rozmów z klientami zidentyfikowaliśmy kilka obszarów, w których CRM daje realne korzyści sprzedawcom fotowoltaik

Tym wpisem wracamy do regularnych publikacji na blogu, których w ostatnich miesiącach było znacznie mniej niż we wcześniejszych okresach. Spróbowaliśmy wybrać najważniejsze zmiany jakie zaszły w Inflow CRM w poprzednim roku.

Z małym opóźnieniem, ale startujemy z pierwszym głosowaniem nad nowymi funkcjami Inflow CRM. Przypominamy również zasady głosowania: Głosować mogą aktualni Klienci. Jeżeli dopiero planujesz zostać naszym Klientem...

crm dla firm z branży fotowoltaiki

Zajmujesz się sprzedażą fotowoltaiki i nadal pracujesz na Excelu lub CRM-ie niedopasowanym do branży PV? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość! Rozpoczęliśmy w Inflow CRM prace nad kolejnym pakietem branżowym.

Rozwijasz swój startup, ale nie wiesz, czy na tym etapie działalności CRM będzie już potrzebny i czy czasem nie zabije kreatywności w Twojej organizacji, a może po prostu jest za wcześnie na takie narzędzie

Pierwszym narzędziem do zarządzania relacjami z klientami i budowania baz kontaktowych dla większości firm jest arkusz kalkulacyjny. Najczęściej jest to Excel, a coraz częściej Arkusze Google.

Zanim rozpoczęliśmy pracę nad własnym systemem CRM online w modelu Software as a Service, przez kilka lat prowadziliśmy dedykowane wdrożenia CRM-ów w wielu branżach.

Wśród naszych klientów znaczący odsetek to firmy pośrednictwa kredytowego specjalizujące się w finansowaniu małych i średnich firm oraz wolnych zawodów.

Wdrożenie CRM-a w firmie to niekiedy konieczność, a nie luksus na który mogą sobie pozwolić nieliczne firmy.

Pod koniec czerwca ogłosiliśmy za pośrednictwem Facebooka i Linkedina wprowadzenie nowych zasad dotyczących aktualizacji Inflow CRM.

Rozpoczęcie pracy z CRM-em pozwala poradzić sobie z niezauważalnym na pierwszy rzut oka wrogiem skutecznej sprzedaży, czyli zduplikowanymi danymi. Sprzedaż i osiąganie zamierzonych........

Proces sprzedaży w firmie doradztwa finansowego

Ułożony i dobrze zorganizowany proces sprzedaży jest fundamentem dobrze funkcjonującej firmy w każdej branży. Nie inaczej ma się sytuacja w firmach doradztwa finansowego.

Szablon strony dla pośrednika finansowego

Schemat strony internetowej dla doradcy finansowego

Zajmujesz się doradztwem oraz pośrednictwem finansowym i pozyskujesz klientów przez internet lub planujesz wkrótce zacząć to robić?

Blog Inflow CRM

3 sposoby na marketing w małej firmie

Małe firmy mają nierzadko problem z wyborem odpowiednich działań marketingowych dla siebie. Natłok reklam i specjalistów od marketingu, którzy proponują nam swoje szkolenia..

Praca na CRM-ie

5 sposobów na usprawnienie pracy w Twojej Firmie

Przedstawiamy Wam w poście 5 sposobów na usprawnienie codziennej pracy w Waszych Firmach. Dzięki tym sposobom nie tylko usprawnicie procesy, ale również zwiększycie osobistą efektywność.

Sortowanie danych w CRM-ie

Aktualizacja Inflow CRM

– 14.04.2020

Po okresie intensywnej pracy nad nowymi pakietami branżowymi wróciliśmy do kolejnych bieżących usprawnień Inflow CRM , czego efektem jest kolejna aktualizacja.

Pakiet branżowy CRM

Nowe pakiety branżowe w Inflow CRM

Za nami kolejna ważna aktualizacja Inflow CRM. W naszej ofercie pojawiły się dwa nowe pakiety branżowe oraz zmieniona została strona rejestracji oraz sam proces zakładania nowych kont.

Masowa edycja w Inflow CRM

Aktualizacja Inflow CRM – 19.02.2020

Za nami kolejna aktualizacja, w której przekazaliśmy użytkownikom szereg usprawnień dotyczących zarówno pakietu Starter jak i Event. Do wszystkich modułów oprócz zadań dodany został.....

Import wydarzeń

Aktualizacja Inflow CRM - 10.02.2020

W poniedziałek 10 lutego przekazaliśmy naszym użytkownikom kolejne usprawnienia w Inflow CRM. Tym razem najwięcej zmian dotyczy pakietu Inflow Event wspierającego działalność szkoleniową.

Studium przypadku CRM

Usługi w abonamencie i panel klienta

Studium przypadku. Coraz większą popularność zdobywa model biznesowy oparty o świadczenie usług lub dostarczanie produktów w modelu abonamentowym.

Inflow CRM w 2020

Jak zmieni sie Inflow CRM na początku 2020 roku

Mamy nadzieję, że dzisiejszy wpis będzie ciekawy zarówno dla dotychczasowych Klientów, jak i dla firm, które wciąż szukają CRM-a i zastanawiają się co wybrać.

Inflow CRM w 2019

Jak zmieniał się Inflow CRM w ostatnich miesiącach

Ostatnie miesiące to mnóstwo pracy włożonej w eliminowanie błędów oraz wprowadzanie nowych funkcji, dzięki którym Inflow CRM stawał się coraz bardziej przydatny dla naszych użytkowników.

Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm