Czy polski CRM może być lepszy niż rozwiązania światowych liderów? Wybierając oprogramowanie firmy warto brać pod uwagę nie tylko zakres dostępnych funkcji, oraz ceny.
Wdrożenie systemu CRM może pomóc firmom w efektywnym zarządzaniu kontaktami, zwiększeniu lojalności klientów oraz poprawie procesów sprzedażowych i obsługi klienta.
Współczesne przedsiębiorstwa stoją przed wyjątkowymi wyzwaniami w obszarze zarządzania relacjami z klientami. Skomplikowane i rosnące potrzeby klientów wymagają zaawansowanych narzędzi, aby utrzymać konkurencyjność i zaspokoić oczekiwania. Tutaj wchodzi na scenę CRM, czyli System Zarządzania Relacjami z Klientami.
Jednym ze sposobów na usprawnienie pracy handlowca jest zapewnienie odpowiednich narzędzi informatycznych. Najważniejszym narzędziem dla przedstawiciela handlowego wcale nie jest laptop, telefon komórkowy czy samochód służbowy.
Przedsiębiorcy prowadzący małe, jednoosobowe firmy, są często przekonani, że CRM to narzędzie wyłącznie dla dużych firm. To jednak nie rozmiar firmy a fakt, że kieruje swoje usługi lub produkty do więcej niż 2-3 stałych klientów determinuje potrzebę wdrożenia systemu CRM.
WPIS W RAMACH CYKLU: POZNAJ NASZYCH KLIENTÓW
Ekspert w dziedzinie legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców w Polsce. Firma Pracuj-Legalnie.PL, założona w 2017 roku i prowadzona przez ekspertów z 20-letnim doświadczeniem.
Chociaż Inflow CRM nie posiada dedykowanego pakietu dla branży rekrutacyjnej, warto wspomnieć, że około 10% wszystkich użytkowników to firmy zajmujące się rekrutacją i zatrudnianiem pracowników. Pakiet Starter, dostępny już od 9 zł miesięcznie za użytkownika, sprawdza się doskonale.
Kluby sportowe zazwyczaj kojarzą nam się z rozrywką i emocjami jakie dają kibicom mecze. Poza transferami zawodników rzadko kiedy do wiadomości publicznej wypływają informacje o działalności biznesowej prowadzonej przez kluby.
Darmowy CRM to jedno z popularniejszych haseł wyszukiwanych w Google przez osoby poszukujące systemu CRM dla firmy. Wybierając bezpłatne rozwiązanie, warto zastanowić się, czy jesteśmy gotowi na samodzielne rozwiązywanie problemów.
Z Inflow CRM korzysta wiele firm zajmujących się sprzedażą i montażem instalacji fotowoltaicznych. Na podstawie naszych doświadczeń i rozmów z klientami zidentyfikowaliśmy kilka obszarów, w których CRM daje realne korzyści sprzedawcom fotowoltaik
Tym wpisem wracamy do regularnych publikacji na blogu, których w ostatnich miesiącach było znacznie mniej niż we wcześniejszych okresach. Spróbowaliśmy wybrać najważniejsze zmiany jakie zaszły w Inflow CRM w poprzednim roku.
Z małym opóźnieniem, ale startujemy z pierwszym głosowaniem nad nowymi funkcjami Inflow CRM. Przypominamy również zasady głosowania: Głosować mogą aktualni Klienci. Jeżeli dopiero planujesz zostać naszym Klientem...
Zajmujesz się sprzedażą fotowoltaiki i nadal pracujesz na Excelu lub CRM-ie niedopasowanym do branży PV? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość! Rozpoczęliśmy w Inflow CRM prace nad kolejnym pakietem branżowym.
Rozwijasz swój startup, ale nie wiesz, czy na tym etapie działalności CRM będzie już potrzebny i czy czasem nie zabije kreatywności w Twojej organizacji, a może po prostu jest za wcześnie na takie narzędzie
Pierwszym narzędziem do zarządzania relacjami z klientami i budowania baz kontaktowych dla większości firm jest arkusz kalkulacyjny. Najczęściej jest to Excel, a coraz częściej Arkusze Google.
Zanim rozpoczęliśmy pracę nad własnym systemem CRM online w modelu Software as a Service, przez kilka lat prowadziliśmy dedykowane wdrożenia CRM-ów w wielu branżach.
Wśród naszych klientów znaczący odsetek to firmy pośrednictwa kredytowego specjalizujące się w finansowaniu małych i średnich firm oraz wolnych zawodów.
Wdrożenie CRM-a w firmie to niekiedy konieczność, a nie luksus na który mogą sobie pozwolić nieliczne firmy.
Pod koniec czerwca ogłosiliśmy za pośrednictwem Facebooka i Linkedina wprowadzenie nowych zasad dotyczących aktualizacji Inflow CRM.
Rozpoczęcie pracy z CRM-em pozwala poradzić sobie z niezauważalnym na pierwszy rzut oka wrogiem skutecznej sprzedaży, czyli zduplikowanymi danymi. Sprzedaż i osiąganie zamierzonych........
Ułożony i dobrze zorganizowany proces sprzedaży jest fundamentem dobrze funkcjonującej firmy w każdej branży. Nie inaczej ma się sytuacja w firmach doradztwa finansowego.
Zajmujesz się doradztwem oraz pośrednictwem finansowym i pozyskujesz klientów przez internet lub planujesz wkrótce zacząć to robić?
Małe firmy mają nierzadko problem z wyborem odpowiednich działań marketingowych dla siebie. Natłok reklam i specjalistów od marketingu, którzy proponują nam swoje szkolenia..
Przedstawiamy Wam w poście 5 sposobów na usprawnienie codziennej pracy w Waszych Firmach. Dzięki tym sposobom nie tylko usprawnicie procesy, ale również zwiększycie osobistą efektywność.
Po okresie intensywnej pracy nad nowymi pakietami branżowymi wróciliśmy do kolejnych bieżących usprawnień Inflow CRM , czego efektem jest kolejna aktualizacja.
Za nami kolejna ważna aktualizacja Inflow CRM. W naszej ofercie pojawiły się dwa nowe pakiety branżowe oraz zmieniona została strona rejestracji oraz sam proces zakładania nowych kont.
Za nami kolejna aktualizacja, w której przekazaliśmy użytkownikom szereg usprawnień dotyczących zarówno pakietu Starter jak i Event. Do wszystkich modułów oprócz zadań dodany został.....
W poniedziałek 10 lutego przekazaliśmy naszym użytkownikom kolejne usprawnienia w Inflow CRM. Tym razem najwięcej zmian dotyczy pakietu Inflow Event wspierającego działalność szkoleniową.
Studium przypadku. Coraz większą popularność zdobywa model biznesowy oparty o świadczenie usług lub dostarczanie produktów w modelu abonamentowym.
Mamy nadzieję, że dzisiejszy wpis będzie ciekawy zarówno dla dotychczasowych Klientów, jak i dla firm, które wciąż szukają CRM-a i zastanawiają się co wybrać.
Ostatnie miesiące to mnóstwo pracy włożonej w eliminowanie błędów oraz wprowadzanie nowych funkcji, dzięki którym Inflow CRM stawał się coraz bardziej przydatny dla naszych użytkowników.
REJESTRACJA I ZAKUP
INFLOW CRM
Inflow CRM sp. z o.o.
54-611 Wrocław
ul. Stanisławowska 47
Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm