Blog Inflow CRM

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Firmy szkoleniowe coraz częściej stają przed tym samym wyzwaniem: rosnąca liczba zgłoszeń i rozliczeń zaczyna pochłaniać więcej energii niż samo prowadzenie szkoleń.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Większość firm szkoleniowych ma mniej lub bardziej uporządkowaną bazę klientów. Czasem to plik Excel, czasem notatki w kalendarzu, czasem maile oznaczone gwiazdką.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

W 2025 roku małe przedsiębiorstwa stoją przed wyjątkowymi wyzwaniami związanymi z zarządzaniem relacjami z klientami w coraz bardziej cyfrowym i konkurencyjnym środowisku.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Sprzedaż to nie tylko sukcesy, ale również porażki. Tych drugich najczęściej jest znacznie więcej. A jedna podpisana umowa to nierzadko 10, 20, a nawet 100 szans sprzedaży zakończonych porażką.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Odnowienia polis ubezpieczeniowych, to dla wielu agentów ubezpieczeniowych znacząca część przychodu jaki generują ze swojej działalności.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Choć SMS wydaje się przestarzałym sposobem komunikacji, to wciąż SMS-y są często czytane przez odbiorców. Wysoka otwieralność SMS-ów wynika z kilku czynników.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Czy polski CRM może być lepszy niż rozwiązania światowych liderów? Wybierając oprogramowanie firmy warto brać pod uwagę nie tylko zakres dostępnych funkcji, oraz ceny.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Ile kosztuje CRM? Na tak postawione pytanie trudno znaleźć jednoznaczną odpowiedź, ale w tym artykule postaramy się przybliżyć koszty wdrożenia systemu CRM dla małej firmy.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Wdrożenie systemu CRM może pomóc firmom w efektywnym zarządzaniu kontaktami, zwiększeniu lojalności klientów oraz poprawie procesów sprzedażowych i obsługi klienta.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Proces sprzedaży pełni kluczową rolę w funkcjonowaniu każdej firmy. To strukturalne podejście do nawiązywania relacji z klientami i finalizacji transakcji odgrywa istotną rolę w osiąganiu sukcesu na rynku.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Współczesne przedsiębiorstwa stoją przed wyjątkowymi wyzwaniami w obszarze zarządzania relacjami z klientami. Skomplikowane i rosnące potrzeby klientów wymagają zaawansowanych narzędzi, aby utrzymać konkurencyjność i zaspokoić oczekiwania. Tutaj wchodzi na scenę CRM, czyli System Zarządzania Relacjami z Klientami.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

WPIS W RAMACH CYKLU: POZNAJ NASZYCH KLIENTÓW

W świecie cyfryzacji i rosnącego zapotrzebowania na nowoczesne rozwiązania teleinformatyczne, kluczowe jest współpracowanie z doświadczonym i zaufanym dostawcą.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Jednym ze sposobów na usprawnienie pracy handlowca jest zapewnienie odpowiednich narzędzi informatycznych. Najważniejszym narzędziem dla przedstawiciela handlowego wcale nie jest laptop, telefon komórkowy czy samochód służbowy.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Polski rynek agencji opieki nad seniorami w Europie Zachodniej rozwija się nieprzerwanie od kilkunastu lat. Wiele firm rozszerza działalność i profesjonalizuje swoją pracę. Jednym z kluczowych elementów wspomagających skuteczną i profesjonalną pracę jest CRM dla agencji opieki.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Przedsiębiorcy prowadzący małe, jednoosobowe firmy, są często przekonani, że CRM to narzędzie wyłącznie dla dużych firm. To jednak nie rozmiar firmy a fakt, że kieruje swoje usługi lub produkty do więcej niż 2-3 stałych klientów determinuje potrzebę wdrożenia systemu CRM.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

WPIS W RAMACH CYKLU: POZNAJ NASZYCH KLIENTÓW

Si! Solution multikancelaria to doświadczeni i wyspecjalizowani prawnicy oraz specjaliści od finansów, którzy przygotują odpowiednią strategię wyjścia z długów oraz zabezpieczą firmę przed możliwymi kłopotami finansowymi.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

WPIS W RAMACH CYKLU: POZNAJ NASZYCH KLIENTÓW

Ekspert w dziedzinie legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców w Polsce. Firma Pracuj-Legalnie.PL, założona w 2017 roku i prowadzona przez ekspertów z 20-letnim doświadczeniem.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

WPIS W RAMACH CYKLU: POZNAJ NASZYCH KLIENTÓW

Wedo to agencja marketingowa, która pomaga przedsiębiorstwom wyróżnić się na tle konkurencji, oferując pełną ofertę działań reklamowych

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Chociaż Inflow CRM nie posiada dedykowanego pakietu dla branży rekrutacyjnej, warto wspomnieć, że około 10% wszystkich użytkowników to firmy zajmujące się rekrutacją i zatrudnianiem pracowników. Pakiet Starter, dostępny już od 9 zł miesięcznie za użytkownika, sprawdza się doskonale.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

WPIS W RAMACH CYKLU: POZNAJ NASZYCH KLIENTÓW

ART Bau GmbH to niemiecka firma, która od lat specjalizuje się w rekrutacji i zatrudnianiu.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Dane są kluczowym aktywem dla większości biznesów. Niestety wiele firm nie tylko nie wykorzystuje w pełni zgromadzonych danych.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Rozwój rynku e-commerce to nie tylko nowe możliwości, ale również zagrożenia w tym większa konkurencja, którą przyciąga perspektywa osiągania wysokich zysków.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Kluby sportowe zazwyczaj kojarzą nam się z rozrywką i emocjami jakie dają kibicom mecze. Poza transferami zawodników rzadko kiedy do wiadomości publicznej wypływają informacje o działalności biznesowej prowadzonej przez kluby.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

W dużych firmach najczęściej występuje wiele skomplikowanych procesów, w które zaangażowani są pracownicy z różnych działów.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Darmowy CRM to jedno z popularniejszych haseł wyszukiwanych w Google przez osoby poszukujące systemu CRM dla firmy. Wybierając bezpłatne rozwiązanie, warto zastanowić się, czy jesteśmy gotowi na samodzielne rozwiązywanie problemów.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Miniony rok to dalsze prace na rozwojem i udoskonalaniem Inflow CRM. Powoli zbliżamy się do naszego wielkiego celu jakim jest wejście na rynki międzynarodowe. Ale zanim o planach na 2022 rok, podsumujmy to co wydarzyło się w 2021.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Z Inflow CRM korzysta wiele firm zajmujących się sprzedażą i montażem instalacji fotowoltaicznych. Na podstawie naszych doświadczeń i rozmów z klientami zidentyfikowaliśmy kilka obszarów, w których CRM daje realne korzyści sprzedawcom fotowoltaik

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Tym wpisem wracamy do regularnych publikacji na blogu, których w ostatnich miesiącach było znacznie mniej niż we wcześniejszych okresach. Spróbowaliśmy wybrać najważniejsze zmiany jakie zaszły w Inflow CRM w poprzednim roku.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Z małym opóźnieniem, ale startujemy z pierwszym głosowaniem nad nowymi funkcjami Inflow CRM. Przypominamy również zasady głosowania: Głosować mogą aktualni Klienci. Jeżeli dopiero planujesz zostać naszym Klientem...

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Zajmujesz się sprzedażą fotowoltaiki i nadal pracujesz na Excelu lub CRM-ie niedopasowanym do branży PV? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość! Rozpoczęliśmy w Inflow CRM prace nad kolejnym pakietem branżowym.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Rozwijasz swój startup, ale nie wiesz, czy na tym etapie działalności CRM będzie już potrzebny i czy czasem nie zabije kreatywności w Twojej organizacji, a może po prostu jest za wcześnie na takie narzędzie

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Pierwszym narzędziem do zarządzania relacjami z klientami i budowania baz kontaktowych dla większości firm jest arkusz kalkulacyjny. Najczęściej jest to Excel, a coraz częściej Arkusze Google.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Zanim rozpoczęliśmy pracę nad własnym systemem CRM online w modelu Software as a Service, przez kilka lat prowadziliśmy dedykowane wdrożenia CRM-ów w wielu branżach.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Wśród naszych klientów znaczący odsetek to firmy pośrednictwa kredytowego specjalizujące się w finansowaniu małych i średnich firm oraz wolnych zawodów.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Wdrożenie CRM-a w firmie to niekiedy konieczność, a nie luksus na który mogą sobie pozwolić nieliczne firmy.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Pod koniec czerwca ogłosiliśmy za pośrednictwem Facebooka i Linkedina wprowadzenie nowych zasad dotyczących aktualizacji Inflow CRM.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Rozpoczęcie pracy z CRM-em pozwala poradzić sobie z niezauważalnym na pierwszy rzut oka wrogiem skutecznej sprzedaży, czyli zduplikowanymi danymi. Sprzedaż i osiąganie zamierzonych........

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Proces sprzedaży w firmie doradztwa finansowego

Ułożony i dobrze zorganizowany proces sprzedaży jest fundamentem dobrze funkcjonującej firmy w każdej branży. Nie inaczej ma się sytuacja w firmach doradztwa finansowego.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Schemat strony internetowej dla doradcy finansowego

Zajmujesz się doradztwem oraz pośrednictwem finansowym i pozyskujesz klientów przez internet lub planujesz wkrótce zacząć to robić?

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

3 sposoby na marketing w małej firmie

Małe firmy mają nierzadko problem z wyborem odpowiednich działań marketingowych dla siebie. Natłok reklam i specjalistów od marketingu, którzy proponują nam swoje szkolenia..

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

5 sposobów na usprawnienie pracy w Twojej Firmie

Przedstawiamy Wam w poście 5 sposobów na usprawnienie codziennej pracy w Waszych Firmach. Dzięki tym sposobom nie tylko usprawnicie procesy, ale również zwiększycie osobistą efektywność.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Aktualizacja Inflow CRM

– 14.04.2020

Po okresie intensywnej pracy nad nowymi pakietami branżowymi wróciliśmy do kolejnych bieżących usprawnień Inflow CRM , czego efektem jest kolejna aktualizacja.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Nowe pakiety branżowe w Inflow CRM

Za nami kolejna ważna aktualizacja Inflow CRM. W naszej ofercie pojawiły się dwa nowe pakiety branżowe oraz zmieniona została strona rejestracji oraz sam proces zakładania nowych kont.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Aktualizacja Inflow CRM – 19.02.2020

Za nami kolejna aktualizacja, w której przekazaliśmy użytkownikom szereg usprawnień dotyczących zarówno pakietu Starter jak i Event. Do wszystkich modułów oprócz zadań dodany został.....

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Aktualizacja Inflow CRM - 10.02.2020

W poniedziałek 10 lutego przekazaliśmy naszym użytkownikom kolejne usprawnienia w Inflow CRM. Tym razem najwięcej zmian dotyczy pakietu Inflow Event wspierającego działalność szkoleniową.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Usługi w abonamencie i panel klienta

Studium przypadku. Coraz większą popularność zdobywa model biznesowy oparty o świadczenie usług lub dostarczanie produktów w modelu abonamentowym.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Jak zmieni sie Inflow CRM na początku 2020 roku

Mamy nadzieję, że dzisiejszy wpis będzie ciekawy zarówno dla dotychczasowych Klientów, jak i dla firm, które wciąż szukają CRM-a i zastanawiają się co wybrać.

{{brizy_dc_image_alt imageSrc=

Jak zmieniał się Inflow CRM w ostatnich miesiącach

Ostatnie miesiące to mnóstwo pracy włożonej w eliminowanie błędów oraz wprowadzanie nowych funkcji, dzięki którym Inflow CRM stawał się coraz bardziej przydatny dla naszych użytkowników.

Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm