Integracja konta z Kalendarzem Google

Kalendarz i Zadania w Inflow CRM pozwalają na integracje z Kalendarzem Google. Integracja pozwala na wysyłanie zadań tworzonych w CRM-ie do naszego Kalendarza Google. Aby przeprowadzić integracje z poziomu naszego użytkownika, przechodzimy (w prawym górnym rogu) w ustawienia konta. Następnie wybieramy zakładkę "Kalendarz Google".

Następnie klikamy zielony przycisk "Dodaj integracje", który przeniesie nas do logowania do naszego konta Google. Wybieramy konto, które chcemy zintegrować i przechodzimy dalej. W kolejnych krokach zostaniemy poproszeni o akceptacje zgód od Google.

Po zaakceptowaniu integracji zostaniemy automatycznie przeniesieni z powrotem do Inflow CRM, a nasza integracja będzie gotowa. Od tej pory nasze zadania dodane w Inflow CRM będą trafiać do Kalendarza Google. Obecnie integracja jest jednokierunkowa, a zadanie, aby trafiło do kalendarza, musi mieć wypełnione pole daty i godziny.

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas zadzwoń :).