Jak dodać Klienta Prywatnego

oraz Klienta Firmowego?

W pakiecie CRM dla Agentów Ubezpieczeniowych dostępne są dwa rodzaje klientów:

  • Klienci Prywatni
  • Klienci Firmowi

Aby dodać Klienta, wybieramy w menu odpowiedni rodzaj.

Wybierając Klienta Firmowego otworzy się bardziej rozbudowany formularz, z możliwością pobrania danych z GUS. Po wypełnieniu danych możemy zapisać nowego klienta, który znajdzie się w zakładce Lista Klientów Firmowych.

Dodawanie Klienta Prywatnego wygląda nieco inaczej, ponieważ formularz jest mniejszy i nie ma możliwości pobierania danych z GUS-u.

Analogicznie do firmowych, prywatni będą pojawiać się w odrębnej zakładce Lista Klientów Prywatnych.

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas zadzwoń :).