Jak dodać listę wyboru?

Wśród kilkunastu rodzajów pól, jednym z najczęściej używanych są listy wyboru. W Inflow CRM mamy do wyboru listę jednokrotnego oraz listę wielokrotnego wyboru. Aby dodać listę wyboru, przechodzimy w menu do sekcji "Pola w modułach", a następnie wybieramy interesujący nas moduł i dodajemy nowe pole. W Wśród dostępnych typów pól wybieramy listę lub listę wielokrotnego wyboru.

Po wybraniu jednego z typów pól zostaniemy przeniesieni do formularza tworzenia pola. Dodając nowe pole, uzupełniamy kilka informacji.

Etykieta - nazwa pod którą będzie wyświetlane pole.

Opis - opis pola wyświetlany pod ikoną znaku zapytania np. definicja pola.

Wymagane - zaznaczenie tego checkboxa, sprawi, że pole będzie wymagane i nie zapiszemy np. klienta jeżeli nie uzupełnimy tego pola.

Domyślna lista - zaznaczenie tego checkboxa, sprawi, że pole będzie widoczne jako kolumna na podstawowej tabeli w module.

Widoczne w zakładkach - zaznaczenie tego checkboxa, sprawi, że pole będzie widoczne jako kolumna w zakładce powiązanych modułów.

Widoczne przy tworzeniu Klienta/Kontaktu w Szansie Sprzedaży - zaznaczenie tego checkboxa, sprawi, że pole będzie dostępne przy tworzeniu Klienta lub Kontaktu poprzez formularz Szansy Sprzedaży. Opcja ta jest dostępna tylko w modułach Klienci oraz Kontakty.

Wartości - w tym miejscu dodajemy opcje wyboru jakie będą dostępne w tym polu. Wprowadzoną pozycję zatwierdzamy enterem i wpisujemy kolejną.

Wartość domyślna - opcjonalnie możemy wybrać jedną z wartości listy jako domyślnie podstawianą.

Po wprowadzeniu danych potwierdzamy dodanie pola i będzie ono od tej pory widoczne w module.

Warto wiedzieć

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na inne ważne pytania związane z zarządzaniem polami w Inflow CRM:

Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.

Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!

Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm