Inflow CRM pozwala na tworzenie dodatkowych pól dla każdego z modułów. Domyślne pola to za mało i potrzebujesz pól na zbieranie dodatkowych informacji? Funkcja „Pola w modułach” pozwala na dodawanie pól, korzystając z jednego z 13 rodzajów pól.
Aby dodać nowe pole w sekcji administracyjnej menu, wybieramy "Pola w modułach". Po kliknięciu otworzy się okno z wyborem modułów. Dostępne moduły są zależne od pakietu przypisanego do konta.
Następnie wybieramy moduł do którego będziemy dodawać nowe pola. Po przejściu do konfiguracji modułu możemy dodawać nowe pola, używając przycisku dodaj nad blokiem.
Następnie wybieramy typ pola, który chcemy dodać.
W zależności od wybranego typu pola możemy mieć do wyboru różne możliwości. Jednak we wszystkich typach pól musimy ustalić jego etykietę, czyli nazwę oraz atrybuty takie jak wymagalność lub dostępność na domyślnej liście. W przypadku pól typu lista lub lista wielokrotnego wyboru ustalamy również opcje do wyboru na liscie.
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na inne ważne pytania związane z zarządzaniem polami w Inflow CRM:
Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.
Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!
REJESTRACJA I ZAKUP
INFLOW CRM
Inflow CRM sp. z o.o.
54-611 Wrocław
ul. Stanisławowska 47
Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm