Jak dodać nowego Klienta lub Kontakt do bazy?

W Inflow CRM jest kilka możliwości dodania Klienta oraz Kontaktu do bazy. Klient to firma lub klient indywidualny jeżeli taki jest nasz docelowy odbiorca. Kontakt to osoba powiązana z Klientem. Może być to na przykład Prezes lub inna osoba decyzyjna w firmie. Pierwszym sposobem dodania nowego Klienta jest przejście w menu do modułu Klienci i wybranie "Dodaj Klienta".

Po kliknięciu pojawi się formularz dodawania Klienta. W analogiczny sposób możemy dodać do bazy Kontakt.

Kontakt możemy dodać również poprzez zakładkę Kontaktów powiązanych w Kliencie. W tym celu przechodzimy do podglądu istniejącego klienta (w tabeli klikamy lupkę). I wybieramy zakładkę "Kontakty". Następnie możemy dodawać Kontakty powiązane z Klientem. Z Klientem możemy powiązać również już istniejące Kontakty.

Kolejnym sposobem dodania Klienta oraz Kontaktu jest zrobienie tego za pomocą formularza dodawania Szansy Sprzedaży. Tworząc Szanse Sprzedaży dla Klienta, którego nie ma w naszej bazie możemy go utworzyć, w tym samym formularzu wybierając opcje "Brak wyników. Kliknij, aby dodać"

Klientów oraz Kontakty możemy również tworzyć poprzez Import danych z plików CSV, co zostało omówione w odrębnym artykule.

Warto wiedzieć

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na inne ważne pytania związane z rozpoczęciem pracy z Inflow CRM:

Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.

Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!

Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm

Pakiet branżowy CRM

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas napisz na kontakt@inflowcrm.pl :).