W Inflow CRM jest kilka możliwości dodania Klienta oraz Kontaktu do bazy. Klient to firma lub klient indywidualny jeżeli taki jest nasz docelowy odbiorca. Kontakt to osoba powiązana z Klientem. Może być to na przykład Prezes lub inna osoba decyzyjna w firmie. Pierwszym sposobem dodania nowego Klienta jest przejście w menu do modułu Klienci i wybranie “Dodaj Klienta”.
Po kliknięciu pojawi się formularz dodawania Klienta. W analogiczny sposób możemy dodać do bazy Kontakt.
Kontakt możemy dodać również poprzez zakładkę Kontaktów powiązanych w Kliencie. W tym celu przechodzimy do podglądu istniejącego klienta (w tabeli klikamy lupkę). I wybieramy zakładkę “Kontakty”. Następnie możemy dodawać Kontakty powiązane z Klientem. Z Klientem możemy powiązać również już istniejące Kontakty.
Kolejnym sposobem dodania Klienta oraz Kontaktu jest zrobienie tego za pomocą formularza dodawania Szansy Sprzedaży. Tworząc Szanse Sprzedaży dla Klienta, którego nie ma w naszej bazie możemy go utworzyć, w tym samym formularzu wybierając opcje “Brak wyników. Kliknij, aby dodać”
Klientów oraz Kontakty możemy również tworzyć poprzez Import danych z plików CSV, co zostało omówione w odrębnym artykule. Poniżej załączamy również nagranie video omawiające temat dodawania do bazy Klientów oraz Kontaktów.
REJESTRACJA I ZAKUP
INFLOW CRM
Inflow CRM sp. z o.o.
54-132 Wrocław
ul. Lotnicza 145
Inflow CRM – Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm
Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas napisz na kontakt@inflowcrm.pl :).