W Inflow CRM jest kilka możliwości dodania Klienta oraz Kontaktu do bazy. Klient to firma lub klient indywidualny jeżeli taki jest nasz docelowy odbiorca. Kontakt to osoba powiązana z Klientem. Może być to na przykład Prezes lub inna osoba decyzyjna w firmie. Pierwszym sposobem dodania nowego Klienta jest przejście w menu do modułu Klienci i wybranie "Dodaj Klienta".
Po kliknięciu pojawi się formularz dodawania Klienta. W analogiczny sposób możemy dodać do bazy Kontakt.
Kontakt możemy dodać również poprzez zakładkę Kontaktów powiązanych w Kliencie. W tym celu przechodzimy do podglądu istniejącego klienta (w tabeli klikamy lupkę). I wybieramy zakładkę "Kontakty". Następnie możemy dodawać Kontakty powiązane z Klientem. Z Klientem możemy powiązać również już istniejące Kontakty.
Kolejnym sposobem dodania Klienta oraz Kontaktu jest zrobienie tego za pomocą formularza dodawania Szansy Sprzedaży. Tworząc Szanse Sprzedaży dla Klienta, którego nie ma w naszej bazie możemy go utworzyć, w tym samym formularzu wybierając opcje "Brak wyników. Kliknij, aby dodać"
Klientów oraz Kontakty możemy również tworzyć poprzez Import danych z plików CSV, co zostało omówione w odrębnym artykule.
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na inne ważne pytania związane z rozpoczęciem pracy z Inflow CRM:
Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.
Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!
REJESTRACJA I ZAKUP
INFLOW CRM
Inflow CRM sp. z o.o.
54-611 Wrocław
ul. Stanisławowska 47
Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm