Jak dodać nowego użytkownika?

Dodawanie kolejnych użytkowników w Inflow CRM jest proste i wymaga zaledwie kilku kliknięć. W części administracyjnej wybieramy z menu "Użytkownicy". Zostaniemy przeniesieni do listy użytkowników. Kolejnego użytkownika możemy dodać, używając przycisku "Dodaj" w prawym górnym rogu nad listą.

W formularzu tworzenia nowego użytkownika wypełniamy wymagane pola w tym email, który będzie jednocześnie loginem oraz hasło. Pamiętaj, aby hasło spełniało wymagania związane z zachowaniem bezpieczeństwa danych. Hasło powinno zawierać min. 8 znaków w tym przynajmniej:

  • 1 małą literę.
  • 1 wielką literę.
  • 1 cyfrę.
  • 1 znak specjalny jak np. kropka, wykrzyknik itp.

Następnie wybieramy rolę, czyli szablon uprawnień z których będzie korzystał użytkownik. Domyślnie w Inflow CRM jest jedna dodatkowa rola poza administratorem „Pracownik". Kolejne role można utworzyć w zakładce „Role". Opcjonalnie możemy przypisać użytkownika do zespołu jeżeli mamy takie utworzone. W kolejnym bloku uzupełniamy Imię, Nazwisko oraz opcjonalnie pole Numer Telefonu.

W bloku „Ustawienia systemowe" możemy skonfigurować dodatkowe ustawienia dla tego użytkownika.

Ilość rekordów na stronie w tabeli zdecyduje ile dany użytkownik, będzie widział na każdej stronie. Domyślnie jest to 10, ale jeżeli chcemy, aby nasze tabele wyświetlały więcej danych, możemy wybrać inną wartość.

Domyślna filtracja użytkownika w tablicach i kalendarzu jest przydatna szczególnie dla użytkowników, których uprawnienia pozwalają na widoczność innych użytkowników. Dzięki temu mogą zdecydować czy chcą widzieć domyślnie wyfiltrowane tylko swoje rzeczy na tablicy, czy dane wszystkich użytkowników.

Po wypełnieniu danych potwierdzamy i tworzymy nowego użytkownika. Dane konta dla nowego użytkownika przekazujesz samodzielnie poza systemem.

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas zadzwoń :).