Jak dodać wniosek?

W pakiecie CRM dla Doradców Finansowych w Inflow CRM mamy możliwość gromadzenia informacji o wnioskach kredytowych składanych w imieniu klientów. Możemy ten moduł wykorzystać jako multiwniosek i zberać dane do wysłania wniosków do wielu instytucji finansowych. Aby dodać wniosek, wybieramy w menu Wnioski i klikamy Dodaj Wniosek. Wypełniając wniosek, wprowadzamy potrzebne informacje w tym m.in:

  • Nr Wniosku - może być to nasza wewnętrzna numeracja pozwalająca na rozpoznanie wniosku.
  • Bank lub banki do których składamy wnioski o finansowanie.
  • Status
  • Powiązania z Klientem, Kontaktem oraz Szansą Sprzedaży.
  • Jeżeli chcemy aby nasz Wniosek był widoczny na Tablicy Wniosków w polu proces wybieramy odpowiedni proces i etap. Nie jest to obowiązkowe.
  • Następnie w sekcji "Dane do wniosku" wprowadzamy wszystkie potrzebne informacje o naszym kliencie.

Po zapisaniu Wniosek będzie widoczny w następujących miejscach:

  • Lista Wniosków.
  • Tablica Wniosków (jeżeli wybraliśmy proces).
  • W zakładce powiązanych wniosków w karcie Klienta.

Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm

Pakiet branżowy CRM

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas napisz na kontakt@inflowcrm.pl :).