Jak dodać wniosek?

W pakiecie CRM dla Doradców Finansowych w Inflow CRM mamy możliwość gromadzenia informacji o wnioskach kredytowych składanych w imieniu klientów. Możemy ten moduł wykorzystać jako multiwniosek i zberać dane do wysłania wniosków do wielu instytucji finansowych. Aby dodać wniosek, wybieramy w menu Wnioski i klikamy Dodaj Wniosek. Wypełniając wniosek, wprowadzamy potrzebne informacje w tym m.in:

  • Nr Wniosku – może być to nasza wewnętrzna numeracja pozwalająca na rozpoznanie wniosku.
  • Bank lub banki do których składamy wnioski o finansowanie.
  • Status
  • Powiązania z Klientem, Kontaktem oraz Szansą Sprzedaży.
  • Jeżeli chcemy aby nasz Wniosek był widoczny na Tablicy Wniosków w polu proces wybieramy odpowiedni proces i etap. Nie jest to obowiązkowe.
  • Następnie w sekcji "Dane do wniosku" wprowadzamy wszystkie potrzebne informacje o naszym kliencie.

Po zapisaniu Wniosek będzie widoczny w następujących miejscach:

  • Lista Wniosków.
  • Tablica Wniosków (jeżeli wybraliśmy proces).
  • W zakładce powiązanych wniosków w karcie Klienta.

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas zadzwoń :).