Jak mogę zapłacić za Inflow CRM?

Aktualnie jedyną dostępną formą płatności za Inflow CRM jest przelew bankowy. Aby otrzymać fakturę proformę, wyślij na adres email: kontakt@inflowcrm.pl następujące informacje:

  • NIP Twojej Firmy.
  • Ilość użytkowników.
  • Wybór płatności miesięcznej lub rocznej. Miesięczna jest dostępna od 3 użytkowników.

W odpowiedzi otrzymasz od nas fakturę proformę na podstawie której opłacisz dostęp do Inflow CRM. Po zaksięgowaniu wpłaty konto zostanie przedłużone, a Ty otrzymasz Fakture VAT.

Faktury za kolejne okresy rozliczeniowe otrzymasz na tydzień przed terminem płatności. Jeżeli chcesz zrezygnować, wystarczy, że dasz nam znać mailowo przed otrzymaniem kolejnej faktury.

Warto wiedzieć

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na inne ważne pytania związane z rozpoczęciem pracy z Inflow CRM:

Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.

Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!

Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm

Pakiet branżowy CRM

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas napisz na kontakt@inflowcrm.pl :).