Jak uniknąć duplikatów podczas importu?

Przed importem danych upewnij się, że w Twoim pliku nie ma duplikatów danych. Jednak jeżeli nie jest to możliwe, a chcesz uniknąć zaimportowania kolejny raz tych samych danych, możesz skorzystać z wbudowanej opcji sprawdzania duplikatów podczas importu w Inflow CRM.

Na trzecim kroku procesu importowania należy wybrać opcję „nie importuj duplikatów” oraz wybierz daną po której CRM ma rozpoznać duplikaty. Zalecamy NIP, e-mail, telefon lub nazwę jako dane unikatowe. Dzięki temu podczas importowania CRM sprawdzi, czy taki rekord jest już w systemie i pominie import duplikatu. Mechanizm zadziała również w przypadku gdy duplikaty znajdują się w pliku, ale nie był żaden z nich wcześniej w CRM-ie.

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas zadzwoń :).