W Inflow CRM istnieje możliwość skonfigurowania wskaźników i ustawieniach ich na pulpicie statystyk. Dzięki tej funkcjonalności możemy monitorować wskaźniki istotne dla naszego biznesu. W Inflow CRM jak w każdym dobrym systemie CRM dla handlowca są dostępne domyślne wskaźniki, ale możemy tworzyć własne. Aby utworzyć widget z danymi, przechodzimy z poziomu konta administracyjnego do zakładki statystyki, a następnie klikamy "Ustawienia".
W kolejnym widoku pojawi się możliwość zmiany kolejności oraz edycji aktualnych. Nas jednak bardziej interesuje dodanie nowego widgetu. W tym celu klikamy "Dodaj widget" i wybieramy moduł, z którego dane chcemy pobierać i raportować. W kolejnym kroku pojawi się formularz konfiguracji. Do wypełnienia mamy kilka pól:
Gdy pola zostaną uzupełnione, możemy przejść do konfiguracji warunków.
W tym miejscu możemy zdecydować o filtrowaniu zliczanych rekordów. Mechanizm działa identycznie jak w przypadku list oraz filtrów. Jeżeli chcemy wyświetlać dane z wybranego zakresu czasu lub ograniczyć je po statusach, użytkownikach lub jakichkolwiek innych parametrach, zrobimy to właśnie w tym miejscu.
Po przejściu tych kilku kroków i zatwierdzeniu nasz widget pojawi się na tablicy statystyk.
REJESTRACJA I ZAKUP
INFLOW CRM
Inflow CRM sp. z o.o.
54-611 Wrocław
ul. Stanisławowska 47
Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm