Jak ustawić mały widget statystyk?

W Inflow CRM istnieje możliwość skonfigurowania wskaźników i ustawieniach ich na pulpicie statystyk. Dzięki tej funkcjonalności możemy monitorować wskaźniki istotne dla naszego biznesu. W Inflow CRM jak w każdym dobrym systemie CRM dla handlowca są dostępne domyślne wskaźniki, ale możemy tworzyć własne. Aby utworzyć widget z danymi, przechodzimy z poziomu konta administracyjnego do zakładki statystyki, a następnie klikamy "Ustawienia".

W kolejnym widoku pojawi się możliwość zmiany kolejności oraz edycji aktualnych. Nas jednak bardziej interesuje dodanie nowego widgetu. W tym celu klikamy "Dodaj widget" i wybieramy moduł, z którego dane chcemy pobierać i raportować. W kolejnym kroku pojawi się formularz konfiguracji. Do wypełnienia mamy kilka pól:

  • Nazwa widgetu.
  • Czy ma być publiczny (dostępny dla wszystkich użytkowników).
  • Jeżeli nie ma być publiczny, ale chcemy go udostępnić wybranym użytkownikom, możemy, to zrobić w kolejnym polu.
  • Następnie wybieramy czy widget będzie zliczał wartość pieniężną (dzięki temu wyświetli się odpowiednia ikona).
  • Kolejny krok to wyświetlana jednostka.
  • Możliwość zmiany koloru.
  • Sposób zliczania. Możemy zliczać ilość rekordów (np. liczbę nowych klientów) lub wartość z pól (np. wartość składek nowych polis).

Gdy pola zostaną uzupełnione, możemy przejść do konfiguracji warunków.

W tym miejscu możemy zdecydować o filtrowaniu zliczanych rekordów. Mechanizm działa identycznie jak w przypadku list oraz filtrów. Jeżeli chcemy wyświetlać dane z wybranego zakresu czasu lub ograniczyć je po statusach, użytkownikach lub jakichkolwiek innych parametrach, zrobimy to właśnie w tym miejscu.

Po przejściu tych kilku kroków i zatwierdzeniu nasz widget pojawi się na tablicy statystyk.

Pakiet branżowy CRM

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas napisz na kontakt@inflowcrm.pl :).