Jak ustawić mały widget statystyk?

W Inflow CRM istnieje możliwość skonfigurowania wskaźników i ustawieniach ich na pulpicie statystyk. Dzięki tej funkcjonalności możemy monitorować wskaźniki istotne dla naszego biznesu. W Inflow CRM jak w każdym dobrym systemie CRM dla handlowca są dostępne domyślne wskaźniki, ale możemy tworzyć własne. Aby utworzyć widget z danymi, przechodzimy z poziomu konta administracyjnego do zakładki statystyki, a następnie klikamy "Ustawienia".

W kolejnym widoku pojawi się możliwość zmiany kolejności oraz edycji aktualnych. Nas jednak bardziej interesuje dodanie nowego widgetu. W tym celu klikamy "Dodaj widget" i wybieramy moduł, z którego dane chcemy pobierać i raportować. W kolejnym kroku pojawi się formularz konfiguracji. Do wypełnienia mamy kilka pól:

  • Nazwa widgetu.
  • Czy ma być publiczny (dostępny dla wszystkich użytkowników).
  • Jeżeli nie ma być publiczny, ale chcemy go udostępnić wybranym użytkownikom, możemy, to zrobić w kolejnym polu.
  • Następnie wybieramy czy widget będzie zliczał wartość pieniężną (dzięki temu wyświetli się odpowiednia ikona).
  • Kolejny krok to wyświetlana jednostka.
  • Możliwość zmiany koloru.
  • Sposób zliczania. Możemy zliczać ilość rekordów (np. liczbę nowych klientów) lub wartość z pól (np. wartość składek nowych polis).

Gdy pola zostaną uzupełnione, możemy przejść do konfiguracji warunków.

W tym miejscu możemy zdecydować o filtrowaniu zliczanych rekordów. Mechanizm działa identycznie jak w przypadku list oraz filtrów. Jeżeli chcemy wyświetlać dane z wybranego zakresu czasu lub ograniczyć je po statusach, użytkownikach lub jakichkolwiek innych parametrach, zrobimy to właśnie w tym miejscu.

Po przejściu tych kilku kroków i zatwierdzeniu nasz widget pojawi się na tablicy statystyk.

Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm