Jak utworzyć listę ze stałym filtrem?

Inflow CRM umożliwia usprawnienie codziennej pracy poprzez dodawanie list ze stałymi filtrami. Dzięki tej funkcji mamy możliwość np. wyfiltrować Klientów lub Kontakty według określonych parametrów i zapisać na stałe taką listę. Lista ta będzie na bieżąco się aktualizować. Dzięki temu możemy utworzyć np. listę firm z województwa dolnośląskiego lub listę firm, które wyraziły zainteresowanie określonym produktem. To tylko dwa przykłady a możliwości jest znacznie więcej i zależą jedynie od naszych potrzeb i wyobraźni. Aby utworzyć listę ze stałym filtrem, przechodzimy do jednego z modułów (funkcja działa we wszystkich modułach), po lewej stronie tabeli klikamy zakładkę "Rozwiń". Następnie klikamy ikonę plusa i dodajemy nową listę.

W oknie tworzenia listy ustawiamy kilka parametrów definiujących działanie naszej listy.

  • Wpisujemy nazwę listy.
  • Oznaczamy checkbox czy lista ma być dostępna publicznie, domyślna (dla nas) oraz widoczna jako kafelek (przycisk) nad tabelą.
  • Następnie wybieramy kolumny, które będą dostępne w tabeli oraz ustalamy ich kolejność.
  • Kolejnym krokiem jest ustawienie warunków. Dostępne są dwa typy warunków. Wszystkie warunki oznacza, że na liście będą dostępne tylko rekordy, które spełniają dany warunek. Dowolne warunki, to takie które wystarczy, że jeden z nich będzie spełniony, aby rekord znalazł się na liście.
  • Następnie ustalamy kierunek sortowania i pole po, którym tabela będzie sortowana.
  • W ostatnim kroku wybieramy użytkowników, którym udostępnimy tabele.

Stworzyliśmy również video, które pomoże w konfiguracji list ze stałymi filtrami.

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas zadzwoń :).