W Inflow CRM oprócz tworzenia ról możemy również użytkowników łączyć w zespoły, co pozwala na jeszcze bardziej precyzyjne skonfigurowanie uprawnień w systemie CRM dla handlowca lub innego użytkownika. Jest to szczególnie przydatne gdy mamy większą liczbę użytkowników, których chcemy połączyć w grupy o różnych uprawnieniach. Aby utworzyć zespół, przechodzimy w administracyjnej części menu do zakładki "Zespoły" i dodajemy nowy zespół.
Po nadaniu nazwy zespołu i zatwierdzeniu zostanie utworzony zespół. Możemy do niego dodawać użytkowników poprzez edytowanie użytkowników lub poprzez wejście przez ikonę lupki w tryb podglądu.
Z tego poziomu możemy przejść do dodawania zupełnie nowych użytkowników lub włączyć do zespołu już istniejącego klikając przycisk "Wybierz".
W skład zespołu mogą wchodzić użytkownicy o różnych rolach, dzięki czemu możemy stworzyć zespół który ma handlowców widzących jedynie własnych klientów oraz kierownika, który ma podgląd całego zespołu.
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na inne ważne pytania związane z zarządzaniem użytkownikami w Inflow CRM:
Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.
Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!
REJESTRACJA I ZAKUP
INFLOW CRM
Inflow CRM sp. z o.o.
54-611 Wrocław
ul. Stanisławowska 47
Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm