Jak utworzyć zespół?

W Inflow CRM oprócz tworzenia ról możemy również użytkowników łączyć w zespoły, co pozwala na jeszcze bardziej precyzyjne skonfigurowanie uprawnień w systemie CRM dla handlowca lub innego użytkownika. Jest to szczególnie przydatne gdy mamy większą liczbę użytkowników, których chcemy połączyć w grupy o różnych uprawnieniach. Aby utworzyć zespół, przechodzimy w administracyjnej części menu do zakładki "Zespoły" i dodajemy nowy zespół.

Po nadaniu nazwy zespołu i zatwierdzeniu zostanie utworzony zespół. Możemy do niego dodawać użytkowników poprzez edytowanie użytkowników lub poprzez wejście przez ikonę lupki w tryb podglądu.

Z tego poziomu możemy przejść do dodawania zupełnie nowych użytkowników lub włączyć do zespołu już istniejącego klikając przycisk "Wybierz".

W skład zespołu mogą wchodzić użytkownicy o różnych rolach, dzięki czemu możemy stworzyć zespół który ma handlowców widzących jedynie własnych klientów oraz kierownika, który ma podgląd całego zespołu.

Warto wiedzieć

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na inne ważne pytania związane z zarządzaniem użytkownikami w Inflow CRM:

Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.

Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!

Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm