Jak zablokować użytkownika?

Nie zawsze usuwanie konta użytkownika jest najlepszym rozwiązaniem. Dlatego Inflow CRM umożliwia zablokowanie konta, a następnie jego odblokowanie w dowolnym momencie. Aby zablokować użytkownika, przechodzimy w menu do sekcji zarządzania użytkownikami, a następnie klikając lupkę przy wybranym użytkowniku, przechodzimy do jego podglądu.

W kolejnym kroku zostaniemy poproszeni o potwierdzenie blokady i poinformowani i możliwości odblokowania konta w dowolnym momencie.

Zablokowane konto możemy w każdej chwili odblokować, używając przycisku "Aktywuj", który pojawia się przy zablokowanych kontach.

Warto wiedzieć

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na inne ważne pytania związane z zarządzaniem użytkownikami w Inflow CRM:

Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.

Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!

Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm