Jak zablokować użytkownika?

Nie zawsze usuwanie konta użytkownika jest najlepszym rozwiązaniem. Dlatego Inflow CRM umożliwia zablokowanie konta, a następnie jego odblokowanie w dowolnym momencie. Aby zablokować użytkownika, przechodzimy w menu do sekcji zarządzania użytkownikami, a następnie klikając lupkę przy wybranym użytkowniku, przechodzimy do jego podglądu.

W kolejnym kroku zostaniemy poproszeni o potwierdzenie blokady i poinformowani i możliwości odblokowania konta w dowolnym momencie.

Zablokowane konto możemy w każdej chwili odblokować, używając przycisku “Aktywuj”, który pojawia się przy zablokowanych kontach.

Pakiet branżowy CRM

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas napisz na kontakt@inflowcrm.pl :).