Nie zawsze usuwanie konta użytkownika jest najlepszym rozwiązaniem. Dlatego Inflow CRM umożliwia zablokowanie konta, a następnie jego odblokowanie w dowolnym momencie. Aby zablokować użytkownika, przechodzimy w menu do sekcji zarządzania użytkownikami, a następnie klikając lupkę przy wybranym użytkowniku, przechodzimy do jego podglądu.
W kolejnym kroku zostaniemy poproszeni o potwierdzenie blokady i poinformowani i możliwości odblokowania konta w dowolnym momencie.
Zablokowane konto możemy w każdej chwili odblokować, używając przycisku “Aktywuj”, który pojawia się przy zablokowanych kontach.
REJESTRACJA I ZAKUP
INFLOW CRM
Inflow CRM sp. z o.o.
54-132 Wrocław
ul. Lotnicza 145
Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas napisz na kontakt@inflowcrm.pl :).