Jak zablokować użytkownika?

Nie zawsze usuwanie konta użytkownika jest najlepszym rozwiązaniem. Dlatego Inflow CRM umożliwia zablokowanie konta, a następnie jego odblokowanie w dowolnym momencie. Aby zablokować użytkownika, przechodzimy w menu do sekcji zarządzania użytkownikami, a następnie klikając lupkę przy wybranym użytkowniku, przechodzimy do jego podglądu.

W kolejnym kroku zostaniemy poproszeni o potwierdzenie blokady i poinformowani i możliwości odblokowania konta w dowolnym momencie.

Zablokowane konto możemy w każdej chwili odblokować, używając przycisku "Aktywuj", który pojawia się przy zablokowanych kontach.

Warto wiedzieć

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na inne ważne pytania związane z zarządzaniem użytkownikami w Inflow CRM:

Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.

Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!

Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm

Pakiet branżowy CRM

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas napisz na kontakt@inflowcrm.pl :).