Nie zawsze usuwanie konta użytkownika jest najlepszym rozwiązaniem. Dlatego Inflow CRM umożliwia zablokowanie konta, a następnie jego odblokowanie w dowolnym momencie. Aby zablokować użytkownika, przechodzimy w menu do sekcji zarządzania użytkownikami, a następnie klikając lupkę przy wybranym użytkowniku, przechodzimy do jego podglądu.
W kolejnym kroku zostaniemy poproszeni o potwierdzenie blokady i poinformowani i możliwości odblokowania konta w dowolnym momencie.
Zablokowane konto możemy w każdej chwili odblokować, używając przycisku "Aktywuj", który pojawia się przy zablokowanych kontach.
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na inne ważne pytania związane z zarządzaniem użytkownikami w Inflow CRM:
Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.
Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!
INFLOW CRM
Inflow CRM sp. z o.o.
54-611 Wrocław
ul. Stanisławowska 47
Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm