Jak zablokować wprowadzanie duplikatów?

Budowanie wartościowej bazy informacji o Klientach wymaga zadbania również o unikanie duplikowania danych, co może znacząco zmniejszyć skuteczność naszych działań. Aby zapobiec wprowadzaniu duplikatów, możemy użyć funkcji sprawdzania NIPu, nazwy, telefonu, maila lub innej danej w jednym z modułów.

Aby ustawić sprawdzanie unikatowości, przychodzimy kolejno: "Pola w modułach" >>> wybieramy interesujący nas moduł >>> następnie klikamy edycje pola po którym chcemy sprawdzać unikatowość >>> zaznaczamy checkbox "Sprawdź unikatowość".

Blokowanie duplikatów możemy ustawić w każdym module, w polach typu: telefon, email, nazwa, tekst, liczba.

Przy próbie wprowadzenia duplikatu Inflow CRM poinformuje nas o istnieniu wpisu w bazie z taką daną oraz umożliwi przejście bezpośrednio do już istniejącego rekordu. Sprawdzanie unikatowości uwzględnia w przypadku telefonów oraz NIP-u, myślniki, spacje oraz międzynarodowe kierunkowe. Dzięki temu unikniemy duplikatów nawet gdy użytkownicy wpisują nr telefonu w różnym formacie.

Warto wiedzieć

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na inne ważne pytania związane z zarządzaniem polami w Inflow CRM:

Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.

Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!

Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm

Pakiet branżowy CRM

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas napisz na kontakt@inflowcrm.pl :).