Jak zablokować wprowadzanie duplikatów?

Budowanie wartościowej bazy informacji o Klientach wymaga zadbania również o unikanie duplikowania danych, co może znacząco zmniejszyć skuteczność naszych działań. Aby zapobiec wprowadzaniu duplikatów, możemy użyć funkcji sprawdzania NIPu, nazwy, telefonu, maila lub innej danej w jednym z modułów.

Aby ustawić sprawdzanie unikatowości, przychodzimy kolejno: „Pola w modułach” >>> wybieramy interesujący nas moduł >>> następnie klikamy edycje pola po którym chcemy sprawdzać unikatowość >>> zaznaczamy checkbox „Sprawdź unikatowość”.

Blokowanie duplikatów możemy ustawić w każdym module, w polach typu: telefon, email, nazwa, tekst, liczba.

Przy próbie wprowadzenia duplikatu Inflow CRM poinformuje nas o istnieniu wpisu w bazie z taką daną oraz umożliwi przejście bezpośrednio do już istniejącego rekordu. Sprawdzanie unikatowości uwzględnia w przypadku telefonów oraz NIP-u, myślniki, spacje oraz międzynarodowe kierunkowe. Dzięki temu unikniemy duplikatów nawet gdy użytkownicy wpisują nr telefonu w różnym formacie.

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas napisz na kontakt@inflowcrm.pl :).