Budowanie wartościowej bazy informacji o Klientach wymaga zadbania również o unikanie duplikowania danych, co może znacząco zmniejszyć skuteczność naszych działań. Aby zapobiec wprowadzaniu duplikatów, możemy użyć funkcji sprawdzania NIPu, nazwy, telefonu, maila lub innej danej w jednym z modułów.
Aby ustawić sprawdzanie unikatowości, przychodzimy kolejno: "Pola w modułach" >>> wybieramy interesujący nas moduł >>> następnie klikamy edycje pola po którym chcemy sprawdzać unikatowość >>> zaznaczamy checkbox "Sprawdź unikatowość".
Blokowanie duplikatów możemy ustawić w każdym module, w polach typu: telefon, email, nazwa, tekst, liczba.
Przy próbie wprowadzenia duplikatu Inflow CRM poinformuje nas o istnieniu wpisu w bazie z taką daną oraz umożliwi przejście bezpośrednio do już istniejącego rekordu. Sprawdzanie unikatowości uwzględnia w przypadku telefonów oraz NIP-u, myślniki, spacje oraz międzynarodowe kierunkowe. Dzięki temu unikniemy duplikatów nawet gdy użytkownicy wpisują nr telefonu w różnym formacie.
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na inne ważne pytania związane z zarządzaniem polami w Inflow CRM:
Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.
Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!
INFLOW CRM
Inflow CRM sp. z o.o.
54-611 Wrocław
ul. Stanisławowska 47
Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm