Regulamin świadczenia usługi Inflow CRM
Dział I Postanowienia ogólne
Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
Usługodawca – Inflow CRM sp. z o.o., 54-132 Wrocław, ul. Lotnicza 145/A62, NIP 8943092379, REGON: 366211325, KRS 0000655460.
Usługobiorca – oznacza osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej niebędącą konsumentem w rozumieniu przepisów powszechnie obowiązującego prawa, reprezentowaną przez osobę fizyczną do tego upoważnioną, która korzysta z Usług udostępnianych przez Inflow CRM na mocy niniejszego Regulaminu.
Usługa – oznacza usługę świadczoną przez Inflow CRM poprzez wysyłanie i odbieranie danych za pomocą systemów teleinformatycznych, na indywidualne żądanie Usługobiorcy, bez jednoczesnej obecności stron, przy czym dane te są transmitowane za pośrednictwem sieci publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 21 lipca 2000 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 73, poz. 852 z późniejszymi zmianami). Usługa, o której tu mowa, polega na udostępnieniu Systemu służącego do zarządzania relacjami z klientami Usługobiorcy.
Użytkownik – osoba reprezentująca Usługobiorcę lub pracownik Usługobiorcy korzystający z Usługi, przypisany do Konta.
Limit liczby użytkowników – maksymalna liczba Użytkowników, którzy mogą jednocześnie korzystać z Usługi.
System CRM – oprogramowanie zainstalowane na serwerach Usługodawcy, udostępniane Usługobiorcy na komputerze Usługobiorcy poprzez przeglądarkę internetową, dostępne przez protokół HTTP lub HTTPS po zalogowaniu przy użyciu loginu i hasła pod adresem przypisanym do Użytkownika, umożliwiające świadczenie Usługi.
Formularz rejestracyjny – dokument elektroniczny, znajdujący się pod adresem internetowym: https://rejestracja.inflowcrm.pl/, którego wypełnienie przez Usługobiorcę stanowi jeden z warunków korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną przez Inflow CRM.
Hasło dostępu – ciąg znaków literowych, cyfrowych oraz znaków specjalnych, znany jedynie osobie uprawnionej do pracy w Systemie.
Konto – dokument elektroniczny przypisany do Usługobiorcy, powstały po wypełnieniu Formularza.
W ramach systemu mogą funkcjonować dwa rodzaje Admin Firmy (pełne uprawnienia, w tym do nadawania, modyfikowania i usuwania uprawnień Użytkowników) oraz Użytkownik Firmy (uprawnienia ograniczone poprzez Użytkownika mającego Konto Admin Firmy, w szczególności poprzez zdefiniowanie dostępu do wybranych danych i możliwości).
Regulamin – niniejszy dokument, określający warunki korzystania z Usług świadczonych przez Inflow CRM sp. z o.o. drogą elektroniczną.
Opłata – wynagrodzenie wnoszone z góry przez Usługobiorcę za Usługę świadczoną w ustalonym miesięcznym okresie rozliczeniowym, zgodnie z ofertą Inflow CRM za pomocą przelewu bankowego.
Okres rozliczeniowy – okres trwający od opłacenia przez Klienta Konta z wybranym planem abonamentowym do ostatniego dnia przewidzianego w tym planie.
Ustawa – ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).
Podczas korzystania z usług Usługodawcy w komputerze albo urządzeniu przenośnym Użytkownika instalowane są pliki typu cookies. Instalacja plików jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług
Dział II Rodzaje i zakres usług świadczonych na podstawie Regulaminu
Dział III Warunki realizacji usług
Dział IV Zawieranie i rozwiązywanie umowy
Dział V Płatności
Dział VI Reklamacje i zwroty
Dział VII Przetwarzanie i ochrona danych
Dział VIII Zasady odpowiedzialności i ochrona praw własności intelektualnej
Dział IX Przepisy końcowe
REJESTRACJA I ZAKUP
INFLOW CRM
Inflow CRM sp. z o.o.
54-132 Wrocław
ul. Lotnicza 145
Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas napisz na kontakt@inflowcrm.pl :).