Wdrożenie Inflow CRM

Planujesz wdrożenie CRM w firmie, ale jesteś przerażony kosztami? W Inflow CRM zapewniamy dostęp do prostego i przyjaznego systemu CRM, który możesz wdrożyć samodzielnie bez żadnych dodatkowych kosztów. Wiemy jednak, że możesz potrzebować usługi wdrożeniowej i wykonania za Ciebie konfiguracji systemu oraz importu danych. Dlatego przygotowaliśmy usługę "Konfiguracja na Start", która zapewnia szybkie i tanie wdrożenie CRM w firmie.

Możesz oczywiście wdrożyć Inflow CRM samodzielnie bez ponoszenia dodatkowych kosztów, używając naszych materiałów. Jeżeli jednak potrzebujesz kompleksowej pomocy w przeprowadzeniu wdrożenia CRM w Twojej Firmie, to ta oferta jest dla Ciebie. Poniżej znajduje się dokładny opis, co otrzymasz w ramach usługi wdrożeniowej oraz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Jeżeli jednak jeszcze nie masz konta testowego Inflow CRM to zanim zdecydujesz się na usługę wdrożeniową, przetestuj Inflow CRM bezpłatnie przez 14 dni i zobacz, jak łatwo i bez dodatkowych kosztów możesz samodzielnie przeprowadzić wdrożenie CRM w firmie.

Ile kosztuje wdrożenie Inflow CRM?

*Podana cena jest ceną netto i należy doliczyć 23% VAT

Standard


2 250 zł

Szkolenie administratora

Konsultacja dotycząca wykorzystania CRM-a

Konfiguracja kont użytkowników

Utworzenie dodatkowych pól

Konfiguracja uprawnień użytkowników

Konfiguracja procesu szans sprzedaży i realizacji zleceń

Import danych z CSV (do 10 000 wpisów)


Premium


od 4 750 zł

Wszystko, co w pakiecie "Standard", a także:

Szkolenie pracowników + dedykowane materiały szkoleniowe

Konfiguracja automatycznych powiadomień email oraz SMS

Konfiguracja szablonów dokumentów

Indywidualne integracje z pomocą API i Webhooków

Import danych z CSV bez limitu


Najczęściej zadawane pytania

Ile potrwa wdrożenie?

W zależności od jakości dostarczonych danych do importu oraz złożoności konfiguracji wdrożenie może potrwać od tygodnia dni do miesiąca, licząc od czasu dostarczenia wszystkich potrzebnych materiałów.

Czy podczas wdrożenia płacę za CRM?

Do przeprowadzenia wdrożenia CRM, wymagane jest aktywne i opłacone konto Inflow CRM.

Czy można zmienić zakres prac w pakiecie?

Pakiety zostały stworzone na bazie naszych doświadczeń w pracy z Klientami i odpowiadają realnym potrzebom. Jeżeli jednak masz większe potrzeby, to wykonamy dodatkowej wyceny.

Czy po zakończeniu wdrożenia będę nadal otrzymywał wsparcie techniczne?

Wsparcie techniczne, zapewniające ciągłość świadczenia usługi jest dostępne dla każdego użytkownika Inflow CRM za pośrednictwem poczty e-mail: pomoc@inflowcrm.pl

Czy mogę zamówić dodatkowe szkolenie?

Tak, natomiast z naszego doświadczenia wynika, że dedykowane materiały video są znacznie skuteczniejsze. Użytkownicy mogą w dogodnym momencie zapoznać się z materiałem szkoleniowym, zatrzymać odtwarzanie oraz wrócić do interesującego ich fragmentu.

Czy muszę korzystać z oferty wdrożeniowej?

Nie, ponieważ Inflow CRM powstał jako narzędzie do samodzielnej i prostej konfiguracji. Oferta wdrożeniowa jest przeznaczona dla firm, które mają większe potrzeby i nie mają czasu na samodzielne wdrożenie CRM. W każdym jednak przypadku możliwe jest samodzielne wdrożenie na podstawie przygotowanych przez nas materiałów.

Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.

Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!

Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm