fbpx

Jak wdrożyć Inflow CRM samodzielnie?

Konto administracyjne oraz przygotowane przez nas materiały umożliwią samodzielne skonfigurowanie, oraz wdrożenie Inflow CRM.

Baza Wiedzy Inflow CRM

Zbudowaliśmy bazę wiedzy, która ma za zadanie odpowiedzieć na najczęściej pojawiające się pytania związane z użytkowaniem Inflow CRM.

Kurs Video – Wystartuj z Inflow CRM

Podstawowy kurs online, który przeprowadzi Cię przez wstępną konfiguracje oraz pomoże szybko i sprawnie zacząć pracę z Inflow CRM.

Blog Inflow CRM

Na Blogu publikujemy artykuły na temat zmian jakie zachodzą w Inflow CRM, ale również na temat sprzedaży i optymalizacji procesów.

Wdrożenie Inflow CRM

Możesz wdrożyć CRM samodzielnie, używając naszych materiałów. Jeżeli jednak masz większe potrzeby i potrzebujesz kompleksowej pomocy we wdrożeniu CRM-a w Twojej Firmie, to ta oferta jest dla Ciebie

START

Dla firm, które potrzebują wsparcia w podstawowej konfiguracji konta.


1200 zł

KONFIGURACJA KONT UŻYTKOWNIKÓW

KONFIGURACJA UPRAWNIEŃ

KONFIGURACJA MODUŁÓW I PÓL

KONFIGURACJA PROCESÓW SPRZEDAŻY

STANDARD

Dla firm, które potrzebują wsparcia w uporządkowaniu danych i procesów.


1800 zł

WSZYSTKO, CO W PAKIECIE START

IMPORT DANYCH

PRZYPISANIE UŻYTKOWNIKÓW

REKOMENDACJA ORGANIZACJI PRACY

PREMIUM

Dla firm, które potrzebują pełnej konfiguracji i szkolenia pracowników.


3600 zł

WSZYSTKO, CO W PAKIECIE STANDARD

KONFIGURACJA SZABLONÓW PISM

INDYWIDUALNE RAPORTY

WŁASNE LOGO I KOLORY

SZKOLENIE UŻYTKOWNIKÓW

*Podane ceny są cenami netto i należy doliczyć do nich 23% VAT

Najczęściej zadawane pytania

Ile potrwa wdrożenie?

W zależności od wybranego wariantu oraz jakości dostarczonych danych do importu wdrożenie może potrwać od 3 dni do 2 tygodni, licząc od czasu dostarczenia wszystkich potrzebnych materiałów.

Czy podczas wdrożenia płacę za CRM?

Do przeprowadzenia wdrożenia, wymagane jest aktywne i opłacone konto Inflow CRM.

Czy można zmienić zakres prac w pakiecie?

Jedynie w pakiecie Premium, jeżeli nawet on nie jest wystarczający na pokrycie potrzeb Klienta, można dopasować indywidualne rozwiązania. Pakiety zostały stworzone na bazie naszych doświadczeń w pracy z Klientami i odpowiadają realnym potrzebom.

Czy po zakończeniu wdrożenia będę nadal otrzymywał wsparcie techniczne?

Wsparcie techniczne, zapewniające ciągłość świadczenia usługi jest dostępne dla każdego użytkownika Inflow CRM za pośrednictwem poczty e-mail: pomoc@inflowcrm.pl

Jak wygląda szkolenie?

Szkolenie odbywa się online za pomocą aplikacji typu Zoom, Skype lub Google Meet i trwa maksymalnie 3 X 1,5 godziny. Szkolenie dzielimy zazwyczaj na grupę menedżerską oraz pozostałych użytkowników systemu.

Czy muszę korzystać z oferty wdrożeniowej?

Nie, ponieważ Inflow CRM powstał jako narzędzie do samodzielnej i prostej konfiguracji. Oferta wdrożeniowa jest przeznaczona dla firm, które mają większe potrzeby i nie mają czasu na samodzielne konfigurowanie Inflow CRM. W każdym jednak przypadku możliwe jest samodzielne wdrożenie na podstawie przygotowanych przez nas materiałów.

Przetestuj Inflow CRM

Nie zwlekaj i przetestuj narzędzie, które usprawni Twój Biznes jeszcze dzisiaj.

Masz już konto? Zaloguj się

Masz pytania? Zadzwoń: 531 524 967

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas zadzwoń :).