Użytkownicy korzystający z pakietu dla CRM Agentów Ubezpieczeniowych mają możliwość dodawania polis i prowadzenia ich ewidencji. Aby dodać polisę, wybieramy w menu moduł Polisy i klikamy Dodaj Polisę. Po kliknięciu otworzy się formularz dodawania polisy, w którym możemy wypełnić informacje pozwalające nam na prowadzenie wewnętrznej ewidencji oraz monitorowanie przedłużeń. W formularzu dodawania polisy wprowadzamy m.in:
Możemy również dodawać własne dodatkowe pola, dzięki funkcji edycji modułów.
Polisę możemy dodać również z poziomu zakładki w module Klient.
Dodane polisy będą widoczne na karcie klienta oraz na ogólnej liście polis.
Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.
Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!
INFLOW CRM
Inflow CRM sp. z o.o.
54-611 Wrocław
ul. Stanisławowska 47
Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm