Użytkownicy korzystający z pakietu dla CRM Agentów Ubezpieczeniowych mają możliwość dodawania polis i prowadzenia ich ewidencji. Aby dodać polisę, wybieramy w menu moduł Polisy i klikamy Dodaj Polisę. Po kliknięciu otworzy się formularz dodawania polisy, w którym możemy wypełnić informacje pozwalające nam na prowadzenie wewnętrznej ewidencji oraz monitorowanie przedłużeń. W formularzu dodawania polisy wprowadzamy m.in:
Możemy również dodawać własne dodatkowe pola, dzięki funkcji edycji modułów.
Polisę możemy dodać również z poziomu zakładki w module Klient.
Dodane polisy będą widoczne na karcie klienta oraz na ogólnej liście polis.
REJESTRACJA I ZAKUP
INFLOW CRM
Inflow CRM sp. z o.o.
54-132 Wrocław
ul. Lotnicza 145
Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas napisz na kontakt@inflowcrm.pl :).