Jak dodać polisę?

Użytkownicy korzystający z pakietu dla CRM Agentów Ubezpieczeniowych mają możliwość dodawania polis i prowadzenia ich ewidencji. Aby dodać polisę, wybieramy w menu moduł Polisy i klikamy Dodaj Polisę. Po kliknięciu otworzy się formularz dodawania polisy, w którym możemy wypełnić informacje pozwalające nam na prowadzenie wewnętrznej ewidencji oraz monitorowanie przedłużeń. W formularzu dodawania polisy wprowadzamy m.in:

  • Nr polisy
  • Przydzielamy do klienta
  • Informacje o ubezpieczycielu
  • Datę zawarcia
  • Okres ubezpieczenia
  • Wysokość i termin płatności składki

Możemy również dodawać własne dodatkowe pola, dzięki funkcji edycji modułów.

Polisę możemy dodać również z poziomu zakładki w module Klient.

program dla agentów ubezpieczeniowych

Dodane polisy będą widoczne na karcie klienta oraz na ogólnej liście polis.

Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.

Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!

Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm