Jak dodać zadanie do kalendarza?

W Inflow CRM mamy możliwość dodawania zadań powiązanych do każdego z modułów jak np. Klienci, Kontakty, Szanse Sprzedaży czy Zlecenia. Możemy również dodawać zadania niepowiązane oraz za pomocą integracji przesyłać je do Kalendarza Google. Zadania możemy dodać na kilka sposóbów:

Wybierając w menu zakładkę Zadania i przycisk "Dodaj".

Z poziomu zakładki powiązanych modułów jeżeli chcemy dodać zadanie np. bezpośrednio pod Klientem.

Do szans sprzedaży możemy dodawać zadania, również z poziomu tablicy klikając ikonę na karcie szansy.

  • Jeżeli zintegrowaliśmy nasze konto z Kalendarzem Google nasze zadania, o ile mają wybraną datę realizacji, pojawią się w naszym Kalendarzu Google.
  • Formularz dodawania zadania możemy dostosować do naszych potrzeb za pomocą funkcji edycji pól w modułach. Dzięki temu możemy dodać typy zadań lub dodatkowe informacje potrzebne do realizacji zadania.
  • Jeżeli zaznaczymy przypomnienie podczas dodawania zadania, w prawym górnym rogu w CRM-ie pojawi się przypomnienie o zbliżającym się zadaniu.

Utworzone zadania będą widoczne w kilku miejscach:

  • Na liście zadań w module Zadania.
  • Na liście powiązanych zadań z poziomu np. Klienta.
  • W widoku kalendarza.
  • W Kalendarzu Google.

Przygotowaliśmy również dodatkowy materiał video, który pozwoli na dokładne zapoznanie się z funkcją planowania zadań w Inflow CRM.

Inflow CRM – Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas napisz na kontakt@inflowcrm.pl :).