W Inflow CRM mamy możliwość dodawania zadań powiązanych do każdego z modułów jak np. Klienci, Kontakty, Szanse Sprzedaży czy Zlecenia. Możemy również dodawać zadania niepowiązane oraz za pomocą integracji przesyłać je do Kalendarza Google. Zadania możemy dodać na kilka sposóbów:
Wybierając w menu zakładkę Zadania i przycisk "Dodaj".
Z poziomu zakładki powiązanych modułów jeżeli chcemy dodać zadanie np. bezpośrednio pod Klientem.
Do szans sprzedaży możemy dodawać zadania, również z poziomu tablicy klikając ikonę na karcie szansy.
Utworzone zadania będą widoczne w kilku miejscach:
Przygotowaliśmy również dodatkowy materiał video, który pozwoli na dokładne zapoznanie się z funkcją planowania zadań w Inflow CRM.
REJESTRACJA I ZAKUP
INFLOW CRM
Inflow CRM sp. z o.o.
54-611 Wrocław
ul. Stanisławowska 47
Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm