Jak dodać zadanie do kalendarza?

W Inflow CRM mamy możliwość dodawania zadań powiązanych do każdego z modułów jak np. Klienci, Kontakty, Szanse Sprzedaży czy Zlecenia. Możemy również dodawać zadania niepowiązane oraz za pomocą integracji przesyłać je do Kalendarza Google. Zadania możemy dodać na kilka sposóbów:

Wybierając w menu zakładkę Zadania i przycisk "Dodaj".

Z poziomu zakładki powiązanych modułów jeżeli chcemy dodać zadanie np. bezpośrednio pod Klientem.

Do szans sprzedaży możemy dodawać zadania, również z poziomu tablicy klikając ikonę na karcie szansy.

  • Jeżeli zintegrowaliśmy nasze konto z Kalendarzem Google nasze zadania, o ile mają wybraną datę realizacji, pojawią się w naszym Kalendarzu Google.
  • Formularz dodawania zadania możemy dostosować do naszych potrzeb za pomocą funkcji edycji pól w modułach. Dzięki temu możemy dodać typy zadań lub dodatkowe informacje potrzebne do realizacji zadania.
  • Jeżeli zaznaczymy przypomnienie podczas dodawania zadania, w prawym górnym rogu w CRM-ie pojawi się przypomnienie o zbliżającym się zadaniu.

Utworzone zadania będą widoczne w kilku miejscach:

  • Na liście zadań w module Zadania.
  • Na liście powiązanych zadań z poziomu np. Klienta.
  • W widoku kalendarza.
  • W Kalendarzu Google.

Przygotowaliśmy również dodatkowy materiał video, który pozwoli na dokładne zapoznanie się z funkcją planowania zadań w Inflow CRM.

Inflow CRM – Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas zadzwoń :).