Jak skonfigurować link w menu (Firmowa baza wiedzy)?

Niekiedy pojawia się potrzeba dodania z poziomu interfejsu Inflow CRM linka do zewnętrznych zasobów np. firmowej bazy wiedzy o produktach czy procedurach. Takie zasoby oraz łatwe do nich linkowanie znacząco ułatwiają pracę, szczególnie w większych firmach. Zakładka „Firmowa baza wiedzy” pod którą możemy podstawić link do zewnętrznych zasobów, jest domyślnie widoczna tylko dla admina.

  • Po kliknięciu tej zakładki przenosi admina do ustawień firmowych i otwiera okno.
  • Na samym dole tego okna znajduje się miejsce do wprowadzenia linka.
  • Po dodaniu linka i zatwierdzeniu zakładka „Firmowa baza wiedzy” pojawi się również u pozostałych użytkowników.
  • Jeżeli link nie jest aktywny po zatwierdzeniu, zalecamy odświeżenie przeglądarki.

Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm

Pakiet branżowy CRM

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Przetestuj bezpłatnie Inflow CRM przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Jeżeli masz pytania, to po prostu do nas napisz na kontakt@inflowcrm.pl :).