Jak zmieni sie Inflow CRM na początku 2020 roku

Dwa tygodnie temu na naszym blogu i w mediach społecznościowych Inflow CRM podsumowaliśmy zmiany jakie zaszły w platformie Inflow CRM w ostatnim kwartale 2019 roku i zapowiedzieliśmy kolejny wpis, w którym przedstawimy plany na najbliższe miesiące. Mamy nadzieję, że dzisiejszy wpis będzie ciekawy zarówno dla dotychczasowych Klientów, jak i dla firm, które wciąż szukają CRM-a i zastanawiają się co wybrać.

Tablica Kanban w module Zlecenia

Nasza tablica do zarządzania szansami sprzedaży zbiera naprawdę bardzo dobre opinie od użytkowników dlatego postanowiliśmy uzbroić również moduł Zlecenia w możliwość zarządzania poprzez tablicę kanban. Funkcja jest już na ukończeniu i trwają testy przed wdrożeniem do użytku.

Już za kilka dni nasi użytkownicy będą mogli jeszcze lepiej zarządzać procesem obsługi zleceń. Mało tego, podobnie jak w przypadku szans sprzedaży będzie możliwość tworzenia wielu procesów.

Proste statystyki

Coś na co czeka wielu z Was i mamy nadzieję, że nie zawiedziemy :). Proste statystyki to funkcja pozwalająca na konfigurowanie w obrębie wybranych modułów funkcji zliczania opartej o wybrane pola. Dzięki tej funkcji nasi Klienci będa mogli dodać np do modułu Zlecenia zliczanie ilości lub wartości zleceń danego typu w wybranym okresie czasu, a statystyki będą się na bieżąco aktualizować.

Jak zawsze staraliśmy się nie tworzyć tego samego co w innych CRM-ach a podejść do tematu nieco inaczej i zaproponować coś prostego i przyjaznego co rzeczywiście przyniesie wartość w codziennej pracy naszych użytkowników, a nie będzie jedynie suchym raportem wyklikiwanym w osobnych zakładkach.

Integracja z Google Drive

Po integracji z Kalendarzem Google, który natychmiast po wprowadzeniu do użytku zaczął cieszyć się dużym powodzeniem wśród naszych Klientów zabraliśmy się za planowanie kolejnej integracji z pakietem narzedzi Google.

Teraz nadeszła pora na Google Drive, dzięki któremu użytkownicy będą mogli załączać i przeglądać pliki, a to wszystko przy wykorzystaniu firmowego dysku Google. Integracja z Google Drive da naszym Klientom możliwość korzystania z tych samych plików z wielu miejsc. Czy to nie jest lepsze niż standardowe załączanie plików? 🙂

To nie koniec nowości jakie przygotowujemy w Inflow CRM. Cały czas pracujemy nad tym, aby stworzyć narzędzie, które jest proste, przyjazne, elastyczne, umożliwia samodzielną rozbudowę i jest w przystępnej cenie.

Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.

Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!

Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm