POPRZEDNI ARTYKUŁNASTĘPNY ARTYKUŁ
Prowadzisz firmę organizującą różnego rodzaju eventy i powoli zaczynasz się gubić w plikach Excela i zapisanych kartkach? W dzisiejszym wpisie przedstawimy rozwiązanie Twoich problemów. Problemy, z jakimi zgłaszają się do nas firmy eventowe, często się powtarzają i sprowadzają do kilku kluczowych obszarów.
Współpracując z firmami organizującymi rózne wydarzenia od szkoleń po występy teatralne, zidentyfikowaliśmy kilka kluczowych elementów. Warto je uwzględnić już na początku rozpoczynając pracę z CRM-em. Standaryzacja i import bazy kontaktów. Firmy zazwyczaj prowadzą kilka arkuszy w Excelu z następującymi danymi:
Podczas importu niezwykle ważne jest połączenie danych ze sobą tak, aby zachować ich wartość biznesową. Gdy mamy uporządkowaną bazę kontaktów, możemy przejść do kolejnych etapów.
Jeżeli zajmujesz się organizacją wydarzeń i przymierzasz się do wdrożenia CRM-a i wciąż masz wątpliwości, to mam nadzieję, że ten artykuł, chociaż częściowo pomógł Ci w podjęciu decyzji.
Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.
Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!
REJESTRACJA I ZAKUP
INFLOW CRM
Inflow CRM sp. z o.o.
54-611 Wrocław
ul. Stanisławowska 47
Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm