fbpx

3 funkcjonalności Inflow CRM, których nie znajdziesz

w CRM-ach w tym segmencie cenowym

Projektując Inflow CRM chcieliśmy zapewnić w rozsądnej cenie funkcjonalności, które pozwolą szybko i sprawnie dostosować CRM do potrzeb firmy. Niewielkie przedsiębiorstwa, które nie mają potrzeby wdrażania rozbudowanych narzędzi zazwyczaj albo nie korzystają z CRM-ów, albo korzystają z prostych rozwiązań. Inflow CRM to proste narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, ale uzbrojone w trzy elementy, które znacząco je wyróżniają w tym segmencie cenowym.

Zarządzanie uprawnieniami

Gdy z CRM-a korzysta jedna osoba nie jest to tak istotne, ale gdy firma jest nieco większa i potrzebuje udostępnić CRM większej liczbie użytkowników do zarządzanie uprawnieniami staje się kluczową funkcjonalnością. Dzięki funkcji zarządzania uprawnieniami możemy skonfigurować niemal dowolne poziomy dostępów dla wybranych użytkowników.

Z poziomu konta administracyjnego naszego CRM-a możemy dowolnie tworzyć role i nadawać im uprawnienia do poszczególnych modułów, ale to nie wszystko. Możemy również ograniczyć dostępy do wybranych pól oraz skonfigurować możliwość wzajemnego podglądu i edycji danych pomiędzy pracownikami. Poniżej kilka przykładowych scenariuszy, w których Inflow CRM świetnie sobie poradzi:

  1. Masz kilku handlowców w firmie i nie chcesz, aby wzajemnie widzieli swoje bazy kontaktów i szanse sprzedaży.
  2. Masz kilku handlowców w firmie i chce, aby widzieli wzajemnie swoje kontakty i szanse, ale nie chcesz by mogli je wzajemnie edytować.
  3. Masz kilka zespołów w firmie i chcesz, aby pracownicy wewnątrz zespołu widzieli i swoje rekordy i mogli je edytować, ale nie chcesz, aby zespoły widziały siebie wzajemnie lub widziały, ale nie mogły wzajemnie edytować swoich rekordów.
  4. Masz partnerów/pośredników (często wykorzystywane w branży finansowej), którym chcesz dać dostępy do CRM-a, ale chcesz, aby każdy widział tylko swoje. Możesz pójść krok dalej i dać możliwość tworzenia szans sprzedaż i klientów (wprowadzanie leadów), ale później nie będą mogli już tego edytować i usuwać.

To tylko kilka możliwości jakie daje nam Inflow CRM w zakresie zarządzania uprawnieniami.

Tablice Kanban i konfiguracja procesu sprzedaży

Tablice Kanban stają się coraz powszechniejsze w systemach CRM, również tych tańszych i prostych. Jednakże w wielu w przypadkach mamy do dyspozycji tylko jedną tablicę do zarządzania szansami sprzedaży i ograniczone możliwości zarządzania nią. W Inflow CRM postawiliśmy sobie za cel stworzenie tablicy zbliżonej funkcjonalnie to tego co oferują liderzy rynku jak np Pipedrive.

Tablice Kanban w Inflow CRM to m.in:

  1. Możliwość tworzenia wielu procesów sprzedaży.
  2. Łatwe zarządzanie etapami - możesz dodawać i usuwać etapy w dowolnym momencie.
  3. Tworzenie kartoteki klienta oraz kontaktu bezpośrednio w formularzu szansy sprzedaży co znacznie przyspiesza pracę.
  4. Modyfikowanie formularza szansy sprzedaży.
  5. Łatwe przenoszenie szansy pomiędzy procesami sprzedaży.
  6. Tworzenie Zleceń automatycznie po wygraniu Szansy Sprzedaży.
  7. Nadawanie oceny potencjału Szans Sprzedaży.

Jednak na tym nie poprzestajemy i wciąż pracujemy nad usprawnieniem naszej tablicy Kanban.

Dodawanie własnych pól

Podstawowym warunkiem, który musi spełnić CRM, aby usprawnić procesy w firmie jest możliwość łatwego dostosowania formularzy. W Inflow CRM, w każdym z modułów możesz dowolnie wyedytować pola. Obecnie Inflow CRM oferuje 12 typów pól, które możesz w łatwy sposób wprowadzić do wybranego modułu. Proces dodawania pola trwa kilka-kilkanaście sekund i masz dostęp do dowolnego nadawania atrybutów bez względu na to z jakiego pakietu korzystasz.

W każdym z modułów możesz utworzyć następujące typu pól:

  1. Tekst.
  2. Duży tekst.
  3. Liczba.
  4. Numer telefonu.
  5. Email.
  6. NIP.
  7. Checkbox.
  8. Lista.
  9. Lista wielokrotnego wyboru.
  10. Link.
  11. Data.
  12. Radio button.
  13. Pole oceny

Nie ograniczamy Cię i chcemy, aby Twój CRM był dokładnie taki jak potrzebujesz.

Przetestuj Inflow CRM

Nie zwlekaj i przetestuj narzędzie, które usprawni Twój Biznes jeszcze dzisiaj.

Masz pytania? Zadzwoń: 531 524 967