POPRZEDNI ARTYKUŁNASTĘPNY ARTYKUŁ
01.06.2020 - Autor: Grzegorz Wesołowski
Rozpoczęcie pracy z CRM-em pozwala poradzić sobie z niezauważalnym na pierwszy rzut oka wrogiem skutecznej sprzedaży, czyli zduplikowanymi danymi. Sprzedaż i osiąganie zamierzonych wyników wymagają pracy na wysokiej jakości danych.
Mając kilku lub kilkunastu klientów z którymi prowadzisz rozmowy w danym okresie czasu, najpewniej pamiętasz ustalenia i kojarzysz, kto jest kto i z kim, o czym rozmawiasz. Sytuacja się komplikuje gdy wątków sprzedażowych jest więcej, a na dodatek nie jesteś jedyną osobą, która w firmie zajmuje się sprzedażą i kontaktem z klientami. Nietrudno wyobrazić sobie wówczas sytuacje gdy dwie osoby z firmy próbują sprzedać coś jednemu klientowi w tym samym czasie. To niejedyny problem związany z duplikatami danych w Twoim systemie sprzedażowym.
Jako przedsiębiorca lub menedżer sprzedaży zdajesz sobie doskonale sprawę z tego, że powyższe przykłady zdarzają się w praktyce biznesowej i mogą znacząco utrudnić osiąganie założonych celów.
Wprowadzenie dobrych praktyk związanych z zarządzaniem bazą danych w naszym systemie CRM wyeliminuje problem duplikatów i uprawni sprzedaż. Jeżeli obecnie korzystasz z arkusza Excela lub systemu CRM, który nie rozwiązuje tych problemów, zachęcamy do przetestowania Inflow CRM i wdrożenia kilku rozwiązań jakie zapewnia Inflow CRM.
Jeżeli Twoja obecna baza jest pełna duplikatów, a dane są niskiej jakości, wdrożenie Inflow CRM może być prostym i niedrogim rozwiązaniem Twoich problemów. Pamiętaj również, że zawsze możesz liczyć na naszą pomoc we wdrożeniu rozwiązania dopasowanego do Twoich potrzeb.
Nie masz jeszcze konta Inflow CRM? Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy test.
Rejestracja zajmuje mniej niż 2 minuty!
INFLOW CRM
Inflow CRM sp. z o.o.
54-611 Wrocław
ul. Stanisławowska 47
Inflow CRM - Stworzony dla niewielkich, ale ambitnych firm